Najpozeljniji muskarac u Srbiji Branko Vasiljevic 

Gillette Mach 3 Sensitive predstavlja “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“
 
Gillette Mach 3 Sensitive organizovao je finale takmičenja za “Najtraženijeg muškarcac u Srbiji” koje se odigralo u beogradskom klubu BG Promet. Deset takmičara, unapred izabranih od strane posetilaca web strane sportske.net, pokazali su svoje znanje u domenu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja. Žiri, koga su činile Goca Tržan, Snežana Savić i Marijana Mićić, odlučile su da je Branko Vasiljević iz Zrenjanina dostojan glavne nagrade: puta u Rio za dve osobe i slike na Gillette bilbordu.
-Odlučio sam da učestvujem na ovom događaju jer znam da  žene vole muškarce koji su samouvereni, koji imaju stila i, pre svega, koji znaju da se brinu o sebi. Zato ja i koristimI Gillette Mach 3 Sensitive, zajedno sa kremom za brijanje i balsamom za posle brijanja od Gillette-a. Jer, iako imam osetljivu kožu, izgledaću bolje ako ona bude glatka i neiritirana – rekao je Branko Vasiljević pobednik takmičenja “Najtraženiji muškarac u Srbiji”.
Takmičenje se sastojalo od tri dela u kojima su takmičari trebali da pokažu svoje znanje u pogledu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja.
-Mislim da je najvažnije da muškarac bude obrijan i da ima glatku kožu kako bi svako poželeo da ga poljubi! Takođe, “Najpoželjniji muškarac u Srbiji mora da izgleda atraktivno i da odiše samopouzdanjem – rekla je Goca Tržan, članica žirija.
Gillette Mach 3 Sensitive je brijač specijalno dizajniran od strane  Gillette-a za muškarce sa osetljivom kožom, kao i za tinejdžere koji su tek počeli da se briju.  Da bi osigurali brijanje bez iritacije, naši dermatolozi preporučuju korišćenje celog seta proizvoda za negu kože koji uključuje i kremu za brijanje i balsam za posle brijanja.
-Studije sprovedene od strane Gillette-a pokazuju da većina muškaraca ima osetljivu kožu – 3 od 4 muškarca kaže da ima osetljivu kožu koja postaje iritirana nakon brijanja. Gillette Mach 3 Sensitive je specijalno dizajniran za osetljivu kožu i garantuje perfektno i udobno brijanje za sve delove lica ‘ rekao je Răzvan Resmerița, Brand PR Manager za P&G.
Kampanja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji” odigrala se u novembru i decembru 2011. godine, i sastojala se iz tri dela: takmičenja na internetu gde su takmičari sakupljli glasove i događaja na kome se odigralo finale takmičenja. Takmičari su trebali da posete Gillette Mach 3 Sensitive stranicu na sajtu  sportske.net, da postave svoju fotografiju i dobiju što je moguće više glasova. 10 takmičara sa najviše glasova ušlo je u finale i takmičilo se za titulu “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji”, kao i za glavnu nagradu – put u Rio de Ženeiro za dve osobe.
Povezana vest:  Uručena priznanja pravim herojima Srbije!