Ksenija_Mijatovis-_press_event 

Luksuzni nakit FREYWILLE u Srbiji visoko pozicioniran
 
Austrijska kompanija FREYWILLE na tržištu Srbije posluje uspešno već tri godine. Povodom šezdesetogodišnjice kompanije, koja je osnovana 1951. godine, danas je  FREYWILLE nova zvezda među raskošnim svetskim brendovima.
Početak poslovanja kompanije FREYWILLE obeležila je umetnica Mihaela Fraj koja je sa 26 godina ručno izrađivala nakit ukrašen 24-karatnim zlatom. Beležeći uspehe u Londonu i Austriji, do 1979. godine FREYWILLE je ekspanzijom na međunarodno tržište u Evropi stekao ugled i svest o brendu. Prva misija je stvaranje potpuno nove vrste nakita, bez vremenskog pritiska i u isključivo umetničkom duhu.
Brend FREYWILLE na globalnom nivou od 1992- 1997. godine je predstavio kolekcije “Omaž Klod Moneu”, koje je Fondacija Klod Mone specijalno naručila, da bi godinu dana kasnije (1994.) predstavila kolekcije inspirisane Gustavom Klimtom (Gustav Klimt), Hundertvasrom (Hundertwasser) i Alfonsom Muhom (Alphonse Mucha). Klimtova slika koja je prodata za 135 miliona dolara 2006, korišćena je kao inspiracija za celu zbirku nakita. U periodu od 1995 – 2000. godine FREYWILLE osvaja Bliski Istok i nova tržišta u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Daleki Istok je poslednje na šta se treba usredsrediti zajedno sa Sidnejom, Pekingom, Hong Kongom, Los Andjelesom i Njujorkom.
FREYWILLE aktivno učestvuje u umetničkim projektima i podržava umetnost u Srbiji i svetu. Razvoj
intelektualnog života podstiče momente za kolekciju „Oda radosti života“ gde se akcentuju vrednosti koje ne mogu biti kupljene, kao što je beskrajna ljubav, nebeska radost, raj i životna umetnost.
Satovi, tekstilna roba, nakit za muškarce ili kravate proširile su vremenom liniju FREYWILLE proizvoda koji će biti aktuelni u narednom periodu na srpskom tržištu.
Prodaja je u četvrtom kvartalu 2011. bila veća i od četvrtog kvartala 2010. i od trećeg kvartala 2011. godine. Trend koji je kompanija FREYWILLE uočila početkom druge polovine godine se nastavio.
„Zanimljivost je da se u izazovnim poslovnim godinama uzdižu brendovi koji su namenjeni odabranima. Interesovanje za luksuznom robom je dobar pokazatelj kako se zapravo menja svetska šoping mapa, odnosno u kojim zemljama raste kupovna moć”, ističu u FREYWILLE Srbija.
 
Planovi i ciljevi za 2012. godinu
 
FREYWILLE planira da u 2012. godini nastavi da negovanjem posebnog usmerenog pristupa a namenjenog osobama koji poznaju istoriju nastajanja luksuznog nakita i umetnost približi vrednosti koje su danas neprocenjive.
„Naš cilj je da ulaganjem u umetnost prenesemo i približimo vrednosti koje su utemeljene u našoj kompaniji. Dnevnu radost i luksuz koju  FREYWILLE nakit unosi u život svakog klijenta jeste naš najveći pokretač. Očekujemo da prebacimo dostignute nivoe iz istog perioda prethodne godine“, naglašavaju u FREYWILLE Srbija.
Do danas, FREYWILLE posluje u više od 86 prodavnica u 30 zemalja, na 4 kontinenata. Kompanija zapošljava više od 500 ljudi. U 2011. godini kompanija je otvorila predstavništva u Njujorku. U 2012. godini kompanija otvaranjem novih prodavnica u Zagrebu (Hrvatska) i Portorožu (Slovenija) pospešiće i sveobuhvatnu sliku o  brendu FREYWILLE.
 
Modni trendovi u 2012.
 
Moda FREYWILLE je namenjena ženama koje žele da svakodnevno uživaju u luksuzu. Posedovanje dobrog komada FREYWILLE nakita može imati značajan uticaj na način na koji jedna osoba izgleda graciozno, moderno i atraktivno podsticati njenu unutrašnju snagu i lični stav. Luksuzni nakit FREYWILLE je dizajniran i proizveden tako da traje doživotno. Kupovina FREYWILLE nakita je oznaka identiteta i investicije kroz vekove. FREYWILLE snažno veruje da u izradi nakita treba uzeti u obzir studije o ljudima i njihovim stavovima; istražuje emocije i posvećuje vreme da složena i krhka osećanja ugradi u komade nakita. To je filozofija FREYWILLE. Svi osećamo. Svakoga dana obuzima nas mnoštvo različitih emocija.
U 2012. godini dominantne boje predstavljene su FREYWILLE kolekcijom “Cvetna Simfonija” koja je počast prirodi i njenom veličanstvenom sjaju. Tri nova strastvena dizajna posvećena lepoti i uzvišenom činu ljubavi kolekcije “Cvetna Simfonija“, pre svega su namenjena onima koji uživaju u životu i svim  radostima koje ga prate.
Dobro poznata kolekcija “Magična Sfinga” čija je promo lice pevačica Ksenija Mijatović, promovisaće enigmatski šarm tirkiza i očaravajuću kolekciju u boji belih bisera.

 

Povezana vest:  LIDERKE I LIDERI SLOŽNO: Nema vremena za gubljenje, ESG mora da postane i standard Srbije