Pale_cene

POČETAK NOVE KAMPANJE »U MAXIJU CENE GOVORE SAME ZA SEBE«
 
Od ponedeljka trajno sniženje cena nekoliko stotina proizvoda u maloprodajnom lancu Maxi
Beograd, 31. mart 2012. godine – Neuobičajenim performansom u centru Beograda maloprodajni lanac Maxi najavio je novo trajno sniženje cena u svim objektima širom zemlje. Od ponedeljka, 2.aprila, u okviru akcije »U Maxiju cene govore same za sebe« nove, niže cene imaće nekoliko stotina proizvoda svih kategorija, čiji je cilj da se građanima prilikom kupovine u Maxi prodavnicama omoguće značajne uštede. Sniženje cena, koje će za neke proizvode biti i do 30 odsto, najavljeno je na zanimljiv i simboličan način u centru grada, gde su »cene« tj. alpinisti obučeni u kostime cena, »padali« sa zgrade Instituta Servantes.
»Ova akcija je nastavak kampanje »Pale cene« koju smo pokrenuli u oktobru prošle godine. Novim trajnim sniženjem nekoliko stotina proizvoda potvrdili smo da smo ozbiljni u nameri da izađemo potrošačima u susret i da pored dobrog asortimana i usluge budemo konkurentniji u cenama. Deo dugoročne strategije kompanije Delhaize je da građanima ponudimo kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. Sigurni smо dа mоžеmо dа оdržimo rаst i dobre poslovne rezultate i sа nižim cеnаmа u nаšim prоdаvnicama«, izjavio je Rastko Ulić, potpredsednik marketinga i strategije Delhaize za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru.
Nova kampanja omogućiće građanima da pored proizvoda čije su cene snižene prošle jeseni, imaju priliku da kupuju još nekoliko stotina novih proizvoda sa trajno smanjenim cenama, a već od naredne nedelje potrošači će u  Maxiju moći da se uvere kako to “cene pričaju za sebe”:
»Svi su mi govorili da previsoko letim i da moram da padnem. A ja kad padam – svi se raduju, i svaki moj pad je u interesu potrošača. Kad živim na niskoj nozi, svima ostalima standard raste. Izvinite, moram da idem dalje da padam i padaću trajno«, rekla je »Cena« neposredno posle »pada«.
Akcijom »U Maxiju cene govore same za sebe« kompanija Delhaize Serbia želi da doprinese daljem rasterećenju kućnih budžeta građana. Cene proizvoda obuhvaćenih kampanjom će biti snižene u svim Maxi supermarketima i Mini Maxi prоdаvnicаmа širom zemlje.
Delhaize Serbia je članica međunarodnog trgovinskog lanca Delhaize Group, čije je sedište u Belgiji i koji je prisutan u 11 zemalja na tri kontinenta. Delhaize Serbia posluje kroz formate Maxi supermarket, Mini Maxi i Tempo, a ukupna mreža broji više od 350 prodajnih objekata.

 

Povezana vest:  Kupujte pametno uz Eucerin®