killah.jpg

31. AMSTEL FASHION WEEK

Prve večeri predstavili se brendovi Miss Sixty, Killah, Energie i Sisley, kao i mladi kreatori

Revijom Dragane Ognjenović u BelExpo centru u Beogradu, počela je 31. Beogradska nedelja mode pod pokroviteljstvom Skupštine grada Beograda. Nakon toga su usledile revije brendova Miss Sixty, Killah, Energie i Sisley, a završna revija prve večeri Amstel Fashion Weeka bila je prezentacija mladih kreatora: Nataše Pejović iz Crne Gore, Aleksandre Mitkovske iz Makedonije i Danke Karović iz Srbije.

Miss Sixty

Nova kolekcija brenda Miss Sixty za sezonu proleće-leto 2012. posvećena je dinamičnim damama koji žele da izraze svoju senzualnost u bilo koje doba dana. Moderna i savremena ženstvenost, vrlo često na granici smelog, inspirisala je celu kolekciju. Naizgled neobičan sukob počinje između dva suprotna sveta, rok i romantičnog, koje Miss Sixty meša na originalan i uravnotežen način. Rezultat je ponuda koja hvali glamur i krojeve haljina koje podsećaju na pedesete godine, ali i dinamiku sedamdesetih. Krunu kolekcije proleće-leto 2012. svakako predstavlja DENIM, svojevrsni DNK brenda. Rokenrolom inspirisani metalni talas i harizmatični bajkerski detalji glavne su teme Moto Couture linije. Eksplozija svetlih boja i “vintage army” detalji deo su linije Desert Storm. Jedna od inovacija ove sezone jeste linija Urban Frenzy. Njom dominira tipičan romantizam pedesetih. Mantili, sa evergrin klasicizmom i elegancijom, dominantna su inspiracija u celoj liniji. Kolekcija Miss Sixty za svaki dan završava se linijom “The Secret Garden”, koja predstavlja odu letu, a inspirisana je atmosferom 70-tih godina u Kalliforniji. Za veče, Miss Sixty nudi dve linije. French Kiss predstavlja mešavinu romantičnog i pank stila. Crvena boja postaje dominantna u liniji Butterfly Soul. Strast i ženstvenost su vrednosti koje Miss Sixty namerava da izbaci u prvi plan kroz romantičnu temu upotpunjenu leptir printom.

{vsig}FW_1{/vsig}

Killah

Novom kolekcijom za sezonu proleće/leto 2012, brend „Killah“ slavi svoj ironični duh, sa snažnijim i svežijim identitetom. Brend karakterističan po uličnom stilu kombinuje žive boje, printove inspirisane pop kulturom. Kolekcija je uradjena na tri teme rasporedjene u mikro kolekcije: Spring-K, Summer-K and Party-K, koje karakteriše easy-to-wear stil, obogaćen glamuroznim krojevima i načinom izrade. Spring-K je linija inspirisana 50-tim, prilagodjena savremenom trenutku i ciljnoj grupi koju čine tinejdžerke. Najrafiniraniji romantizam začinjen je military i bajkerskim detaljima. Summer-K linija je očaravajuća i živahna i karakteristična po eksploziji boja. Dinamičan i ironičan pank rok stil je okvir, koji donosi atmosferu modernog Londona. Party-K je zabavni i bezbrižni izraz esencije brenda. Svetle boje oživljavaju flouroscentnu dugu u kombinaciji sa kontrastima

Povezana vest:  U Beogradu održan humanitarni The Global Party (FOTO)

Energy

Globetroter, roker, dandy, sportista – muškarac za proleće/leto 2012. je originalan i svestran Energie muškarac, koji oživljava svoj stil kroz konstantnu metamorfozu, a kako bi ponovo uspostavio vezu sa svojim unutrašnjim bićem, on istražuje svoje lične strasti. Još jednom kamen temeljac ovog brenda čini teksas. Devet stilova bez presedana uključujući 40 novih načina beljenja teksasa privlače pažnju na svakom koraku i deo su inovativnih eksperimenata Energie kreativnog tima. Posebnu pažnju treba obratiti na revolucionarne slim fit modele kao što su RAY, MAROON, PRESLEY i BOWIE. Za one kojima bolje stoje iconic regular fit tu su TYSON, HENRY, BRANDON, FREDERIC – za muškarce koji žele da kombinuju slim i easy fit džins. Detalji inspirisani uličnom modom se kreću od interlink lanaca do marama i metalnih ukrasa. Na scenu se vraća SUPERLUX DENIM, poseban projekat koji uključuje poznatu plavu tkaninu kao premium item. Proizveden u Italiji, sačinjen je od tri vrste jeansa – BURNEY SELVEDGE, NEW MORRIS SELVEDGE, BRANDON SELVEDGE – koji se razlikuju po trima vrstama ekskluzivno beljenog platna. Kolekciju upotpunjuje serija raznobojnih majica i košulja.

 

Revija brenda Sisley

Modni brend “SISLEY” predstavlja mušku i žensku kolekciju za proleće/leto 2012, koja odiše specifičnim stilom. Glavni začin je atmosfera sedamdesetih, koja se prepliće kroz modele pune boja. Žensku kolekciju inspirišu tri tipa žene: prva je prava iconic woman, njena ključna osobina je elegancija sa funky-rock dušom. Mami je masculine look, ali poseduje dozu zavodljive ženstvenosti. Nosi belu, crnu i crvenu sa blagim dodirima različak plave i neutralih boja. Drugi tip žene karakteriše ženstvenost. Ona se nalazi u delikatnom, prozračanom svetu punom pastelnih tonova. Preovlađuju prozračne, čiste haljine, pune romantičnih cvetnih dezena, kao i meki krojevi, suženi samo u struku. Treći tip žene oseća puls zemlje, mirise, raspoloženje i nosi boje u duhu zemlje, peska i neba, u pitanju je casual look, ali trend prate rastegljive pantalone, dugačke haljine i muslin suknje sa egzotičnim printom.

Povezana vest:  UNIQA KAMION ZDRAVLJA STIŽE U SRBIJU

Mušku kolekciju inspirišu tri tipa muškarca. Prvi je muškarac koji je elegantan i formalan, klasičan i ultra ozbiljan, ali savremen. Materijali su sjajni i svileni, ali i mat i grubi, uvek prirodni. Boje su asfalta i cementa sa par dodira pink i pastelno plave. Drugi tip muškarca je onaj čija je glavna osobina funkcionalnost, sa neospornim nagonom za dobar ukus. Prefinjeni materijali i printovi su zastupljeni. High-tech detalji su obavezni, kao i boje tamno plava, maslinasto zelena, plava i žuta. Treći tip Sisley muškarca za ovu sezonu je formalni buntovnik, predstavlja mešavinu pobune i strogostim kombinacija je casual tipa i sofisticirane osobe. Kožna jakna, izbleđeni džins i majice sa pop-art printovima su njegovi aduti.

 

Textil predstavlja Nove dizajnere

Nataša Pejović

Nataša Pejović, modna kreatorka iz Podgorice, dizajnom je počela da se bavi pre samo godinu dana. Svoju prvu kolekciju „Pure emotion, pure love“ za leto 2011. predstavila je na prestižnoj crnogorskoj modnoj manifestaciji „Fashion connection“, gde je pobrala brojne pozitivne kritike koji su bili podsticaj za njen dalji rad. Svoju drugu kolekciju „Vintage“, inspirisanu pedesetim godinama prošlog veka, za koje joj je zaštitno lice bila pevačica Aleksandra Radović koja je otvorila reviju, predstavila je u okviru dve modne manifestacije, “Royal fashion” i “Fashion connection”. Zahvaljujući svojim idejama i posvećenosti u dizajnu za kratko vreme njeno ime je postalo sinonim za kvalitet.

Kolekcija „Red petals“ je inspirisana šarmom proleća, neodoljivim bojama, leptirićima i osmesima. Izrađena je od različitih vrsta najfinije svile. Preovladavaju  nežne i tople boje koje variraju u nijansama od bele, žute, narandžaste pa do crvene. Kolekciju će obeležiti meke, romantične i lepršave forme  uz pažljivo integrisane detalje koji se nalaze na svakom komadu. Namenjena je sofisticiranoj ženi koja teži savršenoj ravnoteži između klasičnog stila i novih trendova u dizajnu.

Povezana vest:  Gordana Radić odmarala na Karibima

Danka Karović

Kolekcija pod nazivom “Strofa za grofa”, za proleće/leto 2012. sačinjena je od prirodnih materijala, uglavnom pamučnog tipa. Akcenat je stavljen na formu. Model prati liniju tela, naglašavajući ženstvenost. Kreacije su obogaćene detaljima koji daju autentičnost. Igra našivenih materijala na samom modelu je ovoga puta bio veliki izazov i svojim kretanjem, kao da stvara strofe. Romantične, ali i avangardne forme, sa umerenom dozom šika, prepliću se i stapaju u jedan sasvim novi pravac, pozivajući ženu da otkrije svoju otmenost, svežinu, nežnost, ali i smelost. Zastupljen je kolorit koji će dame lako prihvatiti: puderasto roze, bež, ciklama, siva…Muški deo kolekcije je zasnovan na klasičnoj konstrukciji, pomerenog kroja tek toliko da nagovesti da je reč o muškarcu koji vodi računa o svom stilu i svojom pojavom poručuje da je njegova ličnost kompleksna i unikatna. Boje su bež i siva u kombinaciji sa crnom koja ih ističe.

Aleksandra Mitkovska

„VIBRAZIONI by Aleksandra Mitkovska“, predstavlja novu kolekciju ženske odeće za proleće/leto 2012, koja je pre svega namenjena ženama u srednjem dobu, ljubiteljkama lepog i modernog, svima onima koje žele da budu, postanu ili ostanu posebne, interesantne, chic, a pre svega da istaknu svoj seksipil i senzualnost.  Kolekcija nudi bogatu paletu jedinstvenih proizvoda, ali je i stilski veoma raznovrsna kako bi privukla što veći broj različitih klijenata, naravno, bez odstupanja po pitanju viskog kvaliteta i originalnosti. Odevni predmeti iz ove kolekcije nosivi su u svum prilikama (od klubova, specijalnih prilika do šopinga), pa tako svaka žena može pronaći ponešto za sebe i tako unaprediti i obogatiti svoj trenutni stil.. Materijali korišćeni u kreiranju ove kolekcije su svila, pamuk, viskoza i poliviskoza, sa koloritom čija su okosnica crna, siva, bela, crvena i žuta  boja. Aleksnadra Mitkovska svoju inspiraciju nalazi u eksperimentisanju sa dubokim ljudskim stanjima, ali i instinktivnom povezivanju različitih elemenata (printovi fresaka na kišobranima, velike slike u niskoj rezoluciji, materijali u slojevima, kape “pričaj sa sobom”, nage žene koje se međusobno oblače i sl.)