L’Oréal uprkos krizi potvrdio poziciju svetskog lidera u kozmetičkoj industriji

INOVACIJE DOSTUPNE ŠIROKOM KRUGU POTROŠAČA

loreal_dostignucaStalne inovacije, dostupnost proizvoda i razvoj novih tržišta, predstavljaju ključne tačke poslovne strategije L’Oréal-a, za prilagođavanje nestabilnim prilikama na tržištu, koja je omogućila da ova kompanija tokom prošle godine ostvari uspešan finansijski rezultat – prodaju u vrednosti od skoro 17,5 milijardi evra. L’Oréal je, zahvaljujući tim pokazateljima, zadržao lidersku poziciju u kozmetičkoj industriji u svetu, i najavio da u sledećoj godini planira da ostvari poslovni rast i da na brojna tržišta, među kojima je i Srbija, plasira veliki broj novih proizvoda. 

Povezana vest:  Britanci nagradili "Bakinu tajnu" priznanjem za kvalitet

-Svetska ekonomska kriza ubrzala je odluku L’Oréal grupe da je u takvim okolnostima, više nego ikad, važno da inovativni proizvodi po povoljnim cenama stignu do što šireg kruga potrošača u više od 130 zemalja sveta u kojima poslujemo – rekla je Brigite Streler (Brigitte Streller), generalna direktorka L’Oréal Balkan d.o.o prilikom predstavljanja godišnjih rezultata kompanije i dodala da je ova kompanija u Srbiji tokom 2009. godine zabeležila tržišni rast.- Globalni ciljevi L’Oréal-a su da putem stalnih inovacija proširi postojeću bazu potrošača širom sveta sa milijardu novih, poveća ulaganja u istraživanja i razvoj, i učini kompaniju još jačom u ovoj godini.  

Povezana vest:  Sve tajne slikarske veštine za najmlađe u UŠĆE Shopping Centru

Osim održavanja uspešnog poslovnog modela, vodeći princip kompanije je da u svakom trenutku bude dobar građanin sveta što dokazuju brojni društveni projekti koji podstiču uzajamnu solidarnost i različitost među pripadnicima društvenih zajednica i nude mogućnost za akademsko usavršavanje i naučna istraživanja. U toku je takmičenje u virtuelnom upravljanju kompanijom (Reveal) koje organizuje L’Oréal i u kojem zajedno sa kolegama širom sveta učestvuju i studenti iz Srbije. Kao kompanija čiji je rad inspirisan lepotom već više od jednog veka, L’Oréal je podržao i objavljivanje knjige „100 hiljada godina lepote“ kao omaž univerzalnosti lepote i njenoj različitosti. 

Povezana vest:  Chippendales šou ponovo u Beogradu

Najveću podršku L’Oréal u saradnji sa UNESCO-om već 12 godina pruža naučnicama širom sveta u okviru programa „Za žene u nauci“. Svečana ceremonija, na kojoj su uručene ovogodišnje nagrade za izvanredan naučni doprinos, održana je prošle nedelje u Parizu, a L’Oréal – UNESCO program „Za žene u nauci“ osim godišnjih nagrada uključuje i međunarodne stipendije za mlade naučnice, kao i program nacionalnih stipendija u više od 40 zemalja širom sveta. Prošle godine je jedna od dobitnica prestižnih međunarodnih stipendija bila i Ivana Pešić iz Srbije, a u planu je i pokretanje programa nacionalnih stipendija u našoj zemlji.