Predstavljanje_nove_Knjaz_Milos_ambalaze

Knjaz Miloš u novom ruhu
 
Kompanija Knjaz Miloš predstavila je novu ambalažu svog čuvenog brenda, Knjaz Miloš mineralne vode. Poslednju inovaciju te kompanije predstavili su  Svetlana Glumac, direktorka korporativnih i regulatornih poslova Danube Foods Group-e, i Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Knjaz Miloš.
Najvidljivija promena nove ambalaže Knjaz Miloš mineralne vode od 0.5l i 1.5l jeste u boji, te se dobro poznati Knjaz od sada prodaje u zelenoj ambalaži, blaže gazirani u plavoj, dok je Knjaz sa aromom limuna u žutoj boji. Osim toga, ambalaže su u cilju modernizacije i standardizacije čitavog Knjaz Miloš portfolia oplemenjene posebno dizajniranim novim etiketama, sa tekstom na latinici i ćirilici.
Svetlana Glumac, direktorka korporativnih i regulatornih poslova Danube Foods Group-e u čijem sastavu posluje kompanija Knjaz Miloš, tom prilikom rekla je: „Lidersku poziciju na tržištu, u kompaniji Knjaz Miloš, doživljavamo kao pitanje stalnog izazova. Upravo iz tog razloga odlučili smo da naš vodeći proizvod, gaziranu prirodnu mineralnu vodu Knjaz Miloš, još više usavršimo, oplemenimo i modernizujemo. Uvek smo pratili svetske trendove, imajući u vidu zadovoljstvo naših potrošača kao prioritet. Najbolji pokazatelj da smo na dobrom putu, ali i našeg uspeha, je prošlogodišnja proslava jubileja, dvestote godišnjice postojanja mineralne vode Knjaz Miloš“.
„Izražena želja kompanije Knjaz Miloš da pruži samo najbolje i bude primer odgovornog i modernog pristupa, rezultirala je ovoga puta novom ambalažom omiljene srpske mineralne vode Knjaz Miloš. Posle prelaska na manju gramažu, plastične ambalaže i super shorty zatvarač, došao je red na još uočljivije promene. Jedna od njih je i nova etiketa na kojoj će se tekst naći, pored latiničnog, i u ćiriličnom obliku“, izjavio je Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Knjaz Miloš, i dodao – „Preko dva veka duga tradicija i milioni vernih potrošača najbolji su pokazatelj kvaliteta i snage Knjaz Miloša koji je, uz sve izazove, ostao neprikosnoven brend na domaćem tržištu“.

 

Povezana vest:  6. Porodični sajam 7. i 8. septembar ispred Ušće šoping centra