logo_l_oreal

Francuski Loreal u plusu zahvaljujući luksuznim proizvodima
 
Najveći svetski proizvođač kozmetike, francuski Loreal, ostvario je u prvom polugođu rast neto profita od 10,8 odsto na godišnjem nivou, zahvaljući prodaji luksuznih proizvoda.
Najskuplje kolekcije kao što su „Lankom“, „Armani“ i „Iv Sen Loran“ prodavale su se u prvih šest meseci za 10,4 odsto više u odnosu na isti period lane, tako da je udeo luksuznih proizvoda u ukupnoj prodaji sada povećan sa prošlogodisnjih 18,5 na 19,5 odsto.
Loreal je u prva tri meseca ove godine povećao prodaju za 7,1 odsto, a za 5,3 odsto u drugom tromešečju, pa je polugodišnji neto profit dostigao 1,625 milijardi evra, preneo je francuski list „Figaro“.
Izuzimajući 2010, u kojoj su bili smanjeni prodaja i profit, pariska kozmetička kuća je prvi put od 2007. ostvarila dvocifreno povećanje profita, zahvaljujući izvozu.
Kompanija je uspela da ostvari ovakve poslovne rezultate pre svega povećanoj prodaji od 10,2 u zemljama u usponu.
Loreal 39 odsto proizvodnje plasira u zemlje sa rastućom ekonomijom, od čega 20 odsto u Aziji.
Veću prodaju od 7,3 odsto Loreal je u prvom polugođu ostvario u Severnoj Americi. Uprkos krizi u evrozoni, ostvaren je rast prodaje i na evropskom kontinentu od 3,1 odsto, pre svega zahvaljući povećanoj potražnji u Rusiji i Ukrajini.
Portparol „Loreala“ Tijeri Prevo rekao je da su „nova tržišta“, ne računajući Severnu Ameriku i Evropu, prvi put postala vodeći pokretač prodaje i zaslužna su za 40 odsto prometa kompanije u tom periodu, dodajući da je takav razvoj događaja „istorijski“.
Prodaja u zapadnoevropskim zemljama je opala za 0,1 odsto u drugom tromesečiju ove godine, dok je negativni trend posebno prisutan u južnoevropskim zemljama.
Loreal je pozitivno poslovao više od 20 godina sve do izbijanja finasijske krize 2008, zbog čega se ova kompanija dve godine nalazila u teškoj poslovnoj situaciji.

 

Povezana vest:  Do 27. jula Beograđane očekuje više od 300 besplatnih sadržaja u sklopu Naxi Oaza u Delta Cityju