marica_rose_02

Jesen u znaku ruže
 
Pravo sa svetskih pista, jesenji trendovi u nošenju nakita stigli su i kod nas. Da se ove jeseni nosi ruža, pokazale su i naše poznate dame – Milica Milša, Suzana Mančić, Slavica Tripunović Dajana, Zorica Karanović, Ivana Nastasić, Irina Kruška i Tijana Prica, koje su pozirale ispred objektiva dvadesetak fotografa iz najprestižnijih beogradskih dnevnih novina i magazina. Nagradni konkurs za fotografe i fotoreportere, koji je organizovala kompanija Bobi nakit i njene vlasnice, dizajnerke nakita Bojana Brankov i Dušica Brankov-Žikić, održan je u Eurocentru u Beogradu.
U ambijentu kreiranom specijalno za ovu priliku nastale su i fotografije  koje će od sredine oktobra biti izložene u Eurocentru, a do kraja meseca trajaće i glasanje na Facebook stranici kompanije, koja će vredno nagraditi pobedničku fotografiju. Ceo događaj odvijao se pod sloganom „Jesen u znaku ruže“, što je i motiv nove kolekcije italijanskog brenda Morini Gioielli, čije je zaštitno lice Marica Pellegrinelli, popularna italijanska manekenka i supruga pevača Eros Ramazzottija.
Za one koji ne znaju ili nisu do sada čuli za Bobi nakit reći ćemo da je to porodična kompanija iz Vršca koja ove godine obeležava 15 godina poslovanja i tradicije u domenu ponude i plasmana brendiranog nakita, finih ručnih satova i autorskih kolekcija sestara Brankov.
Pomenuta kolekcija Morini Gioielli dolazi iz Italije i predstavlja spoj glamura i prefinjenosti. Ono što ovaj ekskluzivni srebrni nakit u obliku ruže čini posebnim je specijalna legura koja dozvoljava nanošenje parfema na nakit, koji nakon toga ceo dan odiše omiljenim parfemom.
Povezana vest:  DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju  „Domaći zadatak: Kupi domaće“