HEINEKEN_resize
HEINEKEN®  slavi 140 godina pozivajući dizajnere da stvore bocu budućnosti  
 
Heineken svoju „mladost od 140 godina“ proslavlja na jedinstveni način pružajući priliku dizajnerima širom sveta da koriste prošlost brenda, koja će ih inspirisati da stvore nešto novo za njegovu budućnost.
Postavljajući online svoju vizuelnu evoluciju koja datira još od 1873. godine, Heineken je omogućio dizajnerima da učestvuju u konkursu stvaranja boce budućnosti. Ovo je jedinstvena prilika da kreativni talenti daju lični pečat ovom prepoznatljivom svetskom brendu i oprobaju se u dizajnu boce koji, drugu godinu za redom, organizuje Heineken.
Prvi put učesnici će imati slobodu da se igraju i kombinuju stotine istorijskih vizuala brenda u cilju kreiranja jedinstvene Heineken boce budućnosti. Svi vizuali su dostipni na interaktivnom sajtu www.yourfuturebottle.com
Kao i prošle godine, i ove godine, neke od najuticajnijih ličnosti iz oblasti kulture i dizajna činiće stručni žiri: Joshua Davis, pionir digitalnog dizajna, Evan Orensten, suosnivač i izvršni urednik Cool Hunting-a, Mark Dytham, suosnivač globalne kreativne mreže “PechaKucha” i Mark van Iterson, Heineken globalni direktor za dizajn, odabraće najbolje radove.
Najkreativnija rešenja po oceni žirija, ukupno njih trideset, biće izložena na Milanskoj nedelji dizajna u aprilu 2013. godine, gde će odabrani mladi dizajneri moći da svoj rad predstave ljubiteljima dizajna iz celog sveta. Heineken 2013/2014 Limited Edition bocu nosiće pobednički dizajn.
Podsećanja radi, na prošlogodišnjem konkursu Limited Edition Design Challenge, među najboljih sto ocenjenih takmičara, svoje mesto je našlo čak jedanaest predstavnika Srbije, a Stefan Pilipović iz Beograda, u paru sa Fabiom Kansiolom iz Barija, obezbedio je plasman u top tri dizajna na svetu.
„Remix Future Bottle Design“ konkurs je otvoren za prijave do 1. marta 2013.

 

Povezana vest:  United Grupa se pridružuje inicijativi Globalni dogovor Ujedinjenih nacija