Grand
Reklamni spot „Grand kafa šoljice“  izabran za najbolji u 2012. godini
 
 
Spot „Šoljice“, koji je za brend „Grand kafa“ kreirala beogradska marketinška agencija Draftfcb Afirma, osvojio je nagradu za najbolju reklamu u 2012. godini na „Noći reklamoždera“. Ova marketinška agencija već drugu godinu za redom osvaja značajno priznanje: za najbolji reklamni spot u 2011. godini izabran je „Sastanak sa srećom“, osmišljen i izveden od strane agencije Draftfcb Afirma za Državnu lutriju Srbije i njen najjači brend – Loto.
Prestižnu nagradu primili su u ime agencije: Dejan Nedić, direktor agencije, i Karim Salim, associate kreativni direktor, koji je i režirao ovaj spot. Reklama u kojoj se čuje glas našeg poznatog glumca Dragana Nikolića, prikazuje magičan svet kafe na jedan prefinjen i topao način, uz novu komunikacionu poruku „Sve nas spaja i miris i ukus“.
Čitavih petnaest godina Grand kafa predstavlja neprikosnovenog lidera na tržištu tradicionalnih kafa u Srbiji. Prepoznatljiva po svom postojanom kvalitetu i sa vrlo osobenom i toplom komunikacijom zasnovanoj na harizmi možda najpoznatijeg bračnog para u Srbiji – Milene Dravić i Dragana Nikolića – Grand kafa se na prelazu iz 2011. u 2012. godinu našla pred velikim izazovom: kako uneti dah svežine u medijski „razgovor“ sa poštovaocima ove robne marke, a ne narušiti komunikacionu auru koju ona već godinama ima. Spotom „Šoljice“ kreirana je čarolija nove komunikacije.
 
 
Povezana vest:  DONCAFÉ OPREMIO SENZORNU SOBU U CENTRU ZA ZAŠTITU ODOJČADI, DECE I OMLADINE