45 NAJAKTIVNIJIH OPSTINAPROGLAŠENE OPŠTINE DOBITNICE COCA-COLA TERETANA NA OTVORENOM

Sa više od 1,7 miliona glasova građani Srbije doneli su odluku o pobedničkim opštinama u kojima će Coca-Cola sistem izgraditi teretane na otvorenom povodom obeležavanja četiri i po decenije od početka proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji. Podjednake šanse da dobiju svoju Coca-Cola aktivnu zonu imale su sve opštine u Srbiji, podeljene na male, srednje i velike, a pobedile su one sa najvećim brojem glasova u svakoj od te tri kategorije.
Želja da baš njihove opštine dobiju Coca-Cola aktivnu zonu za vežbanje na otvorenom, motivisala je građane da se u ogromnom broju odazovu glasanju. Postavljanje glasačkih punktova na prometnim lokacijama, pozivi za glasanje na lokalnim portalima i društvenim mrežama, aktivno uključivanje lokalnih medija, interesantni video snimci, fotografije, posteri i bilbordi, samo su neki od interesantnih načina kojima su opštine i građani motivisali svoje sugrađane da se uključe i glasaju.
„Najveću zahvalnost dugujemo opštinama i građanima koji su se odazvali našem pozivu i koji su tokom dva meseca uložili ogroman napor i energiju u ovu akciju. Zato sa ponosom možemo da kažemo da su građani ovu kampanju učinili svojom. Za nas je ogromna satisfakcija što ćemo se u godini, u kojoj proslavljamo i obeležavamo za nas značajan jubilej, odužiti sugrađanima na pravi način i pokloniti im mesta koja će unaprediti kvalitet života. Građani su izabrali 45 opština dobitnica, a pred nama je period postavljanja Coca-Cola aktivnih zona širom zemlje, čemu se izuzetno radujemo. Sigurni smo da će one biti mesta za okupljanje i bavljenje sportom, koje će podstaći građane na fizičku aktivnost koja je jedan od preduslova dobrog zdravlja“, izjavio je Ramon Vajdinger, generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.
Projekat je pokrenut u saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalni i ekonomski razvoj (NALED) i uz podršku Ministarstva regionalnog razvoja i lokalne samouprave i Ministarstva omladine i sporta.
„Uspeh ovog projekta pravi je pokazatelj da su naši građani izuzetno motivisani da unaprede lokalnu zajednicu i daju svoj doprinos. Posebno smo ponosni na činjenicu da je projekat pokrenula Coca-Cola Hellenic Srbija koja je ne samo naša članica već i jedna od pet kompanija koje su prve u Srbiji zaslužile certifikat NALED-a o društveno odgovornom poslovanju. Coca-Cola aktivne zone odličan su primer kako društveno odgovorne kompanije mogu da unaprede kvalitet života na lokalu“, izjavio je Vladan Atanasijević, predsednik Upravnog odbora NALED-a.
Prvih deset teretana na otvorenom biće postavljeno do kraja godine, dok će se preostalih 35 izgraditi do maja 2014. godine.

Povezana vest:  Hidrirana koža i savršen ten uz NIVEA BB 5-u-1 kremu