Osvetljena kupola Narodne skupstine Republike SrbijePhilips se priključio kampanji za prevenciju raka dojke – Osvetlimo zgrade, skrenimo pažnju!

Kompanija Philips Lighting Srbija, povodom obeležavanja meseca borbe protiv raka dojke, osvetlila je, u četvrtak, 3. oktobra, u roze boju zgradu Palate Albanija i kupolu Narodne skupštine Republike Srbije, sa ciljem skretanja pažnje građanima na važnost ranog otkrivanja i prevencije raka dojke.
Rak dojke je najčešći maligni tumor sa najvišom stopom mortaliteta kod žena širom sveta, ali i u Srbiji. Svake godine, u svetu, oboli oko 1,4 miliona žena od raka dojke, a 20-30% slučajeva raka dojke javlja se kod žena koje su mlađe od 50 godina.
Prema podacima Centralnog registra za rak iz 2010. godine, u Srbiji je dijagnostikovano oko 4500 novoobolelih žena, dok je umrlo oko 1600 žena. Istraživanja pokazuju da u Srbiji svaka 12. žena oboli od nekog oblika raka dojke, a najviše oboljevaju žene starosti od 45 do 65 godina.
Kao kompanija koja vodi brigu o ljudima, Philips na globalnom nivou organizuje drugu godinu za redom Kampanju za prevenciju raka dojke (Breast Cancer Awareness Campaign) sa ciljem skretanja pažnje na značaj ranog otkrivanja raka dojke. Cilj ovogodišnje akcije je da se ukaže na važnost prevencije raka dojke osvetljenjem više od 100 repernih objekata širom sveta, kao i da se obezbedi 10.000 mamografskih pregleda u zemljama gde testiranje nije besplatno Takođe, u kampanju je uključeno i 115.000 zaposlenih u kompaniji Philips, širom sveta, koji će donirati novac za istraživanja o raku dojke na institutima u Evropi, Severnoj Americi i Aziji.

Povezana vest:  Partnerstvo brenda Amstel Premium Pilsener sa Mikser festivalom