Bear Grylls konkursKonkurs za Bear Grylls Akademiju za preživljavanje

Kompanija MOL Serbia raspisala je nesvakidašnji konkurs za sve svoje potrošače koji se bave ekstremnim sportovima, lovom i alpinizmom. Kupovinom bilo kog Fiskars ili Gerber proizvoda na MOL benzinskoj stanici kupci postaju potencijalni učesnici čuvene Bear Grylls akademije za preživljavanje u Škotskoj od 23. do 28. avgusta 2014. Prijave je potrebno poslati do 16.02.2014. te se pozivaju svi zainteresovani da konkurišu što pre.
Konkurs podrazumeva da zainteresovani kroz zanimljiv video pokažu svoje fizičke sposobnosti, ali i ljubav prema ekstremnim spotovima i boravku u divljini. Putem jednominutnog video snimka kupci treba da pokažu da su stvoreni za Bear Grylls Akademiju koja je u celom svetu znana kao najpoznatija avantura preživljavanja. Deset odabranih finalista će učestvovati na mini surviver takmičenju u Beogradu – ali pobednik može biti samo jedan.
Bear Grylls akademija preživljavanja osnovana je 2012.godine. Svaki kurs, koji traje pet dana, ograničen je na 10 polaznika iz celog sveta i omogućava im da nauče ekstremne tehnike preživljavanja. Ovo je kombinacija preživljavanja na kopnu i vodi, koja kulminira tokom divlje ekpedicije u trajanju od 36 sati kojoj je cilj da ispita novstečene veštine polaznika. Bear Grylls akademija zahteva da su polaznici i fizički i psihički spremni za ovakvu vrstu avanture. Neke od aktivnosti koje je srećni pobednik konkursa praktikovati na Bear Grylls akademiji u Škodskoj su paljenje vatre po pljusku, snalaženje u ekstremnim vremenskim uslovima, pravljenje skoloništa za preživljavanje, saniranje sopstvenih rana u divljini i druge razne nesvakidašnje aktivnosti.
Sve što je potrebno da zainteresovani kandidati urade jeste da kupe na MOL benziskoj stanici Fiskars ili Gerber proizvod i sačuvaju Jedinstveni promotvni kod. Sledeći korak jeste da posete MOL Srbija FB stranicu, kliknu na link KONKURS i registruju se unošenjem ličnih podataka i Jedinstvenog promotivnog koda.
Po izvršenoj registraciji, Jedinstvenim promotivnim kodom stiče se pravo za upload video snimka sa kojim kupac želi da učestvujete na Konkursu. Video snimak će biti upload-ovan na MOL Srbija YouTube kanalu.
MOL Serbia poziva sve ljubitelje ekstremnih sportova i boravka u divljini da se registruju, snime i uploud-uju svoj jednominutni sportski video na FB stranici MOL Srbija. Video snimak se može poslati u do 16.02.2014.

Povezana vest:  Kreatori novih tendencija na konferenciji Digital Day 2022