talbot_logoPeugeot-Citroen vraća Talbot na automobilsku scenu

 

Grupacija Peugeot-Citroen traži nove izvore širenja svog poslovanja, a sudeći prema prvim najavama ovaj francuski konzorcijum će ponovo oživeti nekada poznatu marku Talbot, i putem nje plasirati pristupačne modele, baš kao što Renault radi sa Dacijom.

Nakon što je 1992. godine marka Talbot i zvanično ugašena, Peugeot u čijem je ona vlasništvu nije imao nikakve planove sa njom, sve dok se nije pojavila potreba za niskobudžetnim automobilima koji kod nekih proizvođača čine pravu okosnicu tržišnog opstanka. Jedan od najboljih primera je svakako Dacia, u koju je Renault uložio svoju proverenu tehnologiju, a koja od modela Logan beleži strelovit uspon prodaje i finansijskog napretka.

Povezana vest:  Alfa Romeo Giulietta sa novim dizel motorom

Grupacija Peugeot-Citroen je odlučila da više neće biti tek nemi posmatrač uspeha svog direktnog konkurenta, pa iako planovi o oživljavanju Talbota postoje još od 2008. godine, čini se da je tek sada program i zaista usvojen. Tako će automobili sa imenom i znakom Talbota biti znatno drugačiji od ostatka ponude Peugeota i Citroena, a izvesno je da će se barem u početku svi modeli proizvoditi u Citroenovim pogonima u Španiji. Prema prvim prognozama prvi Talboti sa proizvodnih traka neće sići pre 2012. godine. Očekivano, prvi modeli Talbota imaće ulogu da na tržištu zamene Peugeot 206 i prvu generaciju Citroena C3, koji se na nekim tržištima, uključujući i naše, prodaju kao pristupačniji modeli ovih proizvođača.

Povezana vest:  Chevrolet uzburkava duhove u Detroitu svojim potpuno novim Aveom/Sonicom

Također, predsednik PSA grupacije, Philippe Varin, tvrdi da niskobudžetni automobili nisu u skladu sa ponudom i imidžom Peugeot-Citroena, tako da će modeli Talbota ustvari biti namenjeni prvenstveno tržištima Afrike, Azije i Bliskog Istoka.