Spark_ trka_ Brands_HatchTakmičenje u oblasti primenjenih umetnosti Mladi? Kreativni? Chevrolet! 2010
Portugalaski student uvrstio svog Spark-a u trku u Brands Hatch-u
José Rocha, tridesetogodišnji student primenjenih umetnosti iz Portugala zadao je tempo prošlog vikenda na WTCC trci u mestu Brands Hatch u Velikoj Britaniji. Vodeći auto na trci bio je Chevrolet Spark za čiju spoljašnjost je José dizajnirao idejno rešenje u okviru takmičenja Mladi? Kreativni? Chevrolet! 2010. Kao nosioc prve nagrade u oblasti vizuelnih umetnosti, bio je pozvan da provede dva puna dana sa WTCC trkačkim timom i bude svedok svog dizajna koji je osvanuo na vodećem automobilu WTCC trke u Brands Hatch-u u Velikoj Britaniji.
U subotu, José je dočekan u paddock-u od strane Chevrolet Motosport menadžera Eric Nève-a, koji ga je predstavio timu i pokazao mu auto u novom “ruhu” koje je on dizajnirao. José je zatim imao priliku da gleda kvalifikacije i obiđe pit Chevrolet tima, gde su inžinjeri i mehaničari radili na WTCC Cruze trkačkim kolima. Uveče, José se i sam provozio u WTCC automobilu, sa Rob Huff-om, kao vozačem.
Jose_Rocha_ winner_o_ the 2010_Young Creative Chevrolet Art Contest at the WTCC race in Brands HatchJosé, student ESTG-IPVC škole u mestu Viana do Castello u Portugalu, rekao je: – Dopadaju mi se trke, atmosfera i uzbuđenje oko automobila i vozača. Bio sam toliko ushićen zbog dolaska u Brands Hatch i “mog” automobila koji je sa početnog papira osvanuo na pravoj trkačkoj stazi. Kakvo jedinstveno iskustvo! Zaista mi je bilo drago što sam upoznao Eric-a i ceo trkački tim koji su učinili da se osećam veoma prijatno i pokazali veliko interesovanje za moj projekat. Autentična vožnja u WTCC automobilu na samoj stazi bila je apsolutno sjajna, bio sam prosto “oduvan”…!
Eric Nève, Chevrolet Racing menadžer, kaže: – Ovo je treći put da oživljavamo pobednički projekat iz oblasti vizuelnih umetnosti u okviru takmičenja Mladi? Kreativni? Chevrolet! na stazama WTCC trke. Zaista je lepo videti entuzijazam i interesovanje za oslikavanje automobila kod trkačkog tima, posetilaca, medija i organizatora, ali najdragoceniji  momenat za nas je kada studenti vide „svoj“ automobil po prvi put u realnosti. Takmičenje je zaista dobitna kombinacija, pre svega jer studenti bivaju prepoznati po njihovoj izvanrednoj kreativnosti, a sa druge strane umetnički elementi čine Chevrolet i WTCC interesantnim ljudima koji verovatno inače ne bi bili u kontaktu sa moto trkama.
YCC 2010 winning Visual Arts project featured on ChevroletLansirano 2007.god od strane Chevrolet Evurope, pan-evropsko umetničko takmičenje Mladi? Kreativni? Chevrolet!, održava se jednom godišnje, u saradnji sa školama primenjenih umetnosti širom Evrope. Podržava dolazeće mlade talente, ohrabrujući studente da posmatraju Chevrolet iz svoje sopstvene kreativne perspektive. U takmičenju 2010 god, učestvovalo je 135 škola iz 20 zemalja širom Evrope, u oblastima: Moda, Fotografija, Vizuelne umetnosti, Video i Muzika.
Zadata tema u oblasti Vizuelnih umetnosti je bila da se redizajnira spoljašnjost Spark-a na način koji bi predstavio duh automobila i privukao pažnju publike. Automobil koji bi osvojio pobedničku titulu bi bio postavljen kao vodeći automobil na WTCC trci.
Wolfgang Buchwieser, Marketing menadžer, RIDE Snowboards Europe i stručnjak za oblast vizuelnih umetnosti u žiriju za 2010 god. je rekao: “Dizajn pobednika se istakao jer je agresivan. Posmatrate umetničko delo i u sekundi, ono vas zgrabi i uvuče u sebe”.
Mladi? Kreativni? Chevrolet!
O PROJEKTU
Mladi? Kreativni? Chevrolet! je pan-evropsko takmičenje studenata fakulteta primenjenih umetnosti, koje od 2007.god Chevrolet Europe organizuje jednom godišnje u raznim oblastima umetnosti (2010: moda, muzika, fotografija, video i vizuelna umetnost).
Ovim projektom, Chevrolet Europe ima želju da podstakne kreativnost i pomogne mladim umetnicima. Mladi? Kreativni? Chevrolet! takođe za cilj ima i da očvrsne neke od osnovnih vrednosti samog brenda.
KAKO SE ODVIJA
U svakoj zemlji koja učestvuje, žiri sastavljen od stručnjaka iz odgovarajućih oblasti daje tri nagrade u okviru svake oblasti.
Svi prvoplasirani dobitnici na lokalnom nivou automatski učestvuju u pan-Evropskom takmičenju u kojem internacionalni žiri na kraju bira 3 najbolja rada u svakoj oblasti.
NAGRADE
Pored novčane nagrade, pobednicima internacionalnog takmičenja se nudi i iskustvo rada sa profesionalcima u odgovarajućoj oblasti.
RAZVOJ PROJEKTA
Projekat se konstantno širi, od 8 zemalja učesnika i 8 škola u 2007 god. do 20 zemalja i 135 škola u 2010.god., kada je broj studenata učesnika porastao na 500.
Za više informacija o takmičenju, molim Vas da posetite: www.youngcreativechevrolet.com.
Povezana vest:  Chevrolet slavi 100 godina slavnih automobila