„Budućnost pripada svima“ je novi moto Opela, koji naglašava sopstvena očekivanja: Opel demokratizuje buduće tehnologije i čini ih dostupnim svima. Ovaj pristup je duboko ukorenjen kada je o istoriji marke reč, podržan primerima poput uvođenja trostepenog katalizatora  kao standardne komponente (1989.), instaliranja vazdušnih jastuka pune veličine u sva putnička vozila (1995.), debitovanja sistema personalne konektivnosti i servisne asistencije Opel OnStar (2015.), i aktuelnog tržišnog lansiranja revolucionarnog Opel Ampera-e električnog automobila, koji poseduje voznu autonomiju od 520 kilometara (po NEDC-u). Unakrsna medijska kampanja za novu perjanicu, Insigniju, prva je u kojoj će se pojaviti novi slogan i doterani Opelov logo u vidu munje. Jirgen Klop je idealan ambasador za potpuno novi moto marke.

Automobilska industrija se menja brže i temeljnije nego ikada ranije. Samo vozilo nije više u centru pažnje. Umesto toga, fokus je premešten na prevoz ljudi – što je promena utvrđenog obrasca. Od mehaničkog ka digitalnom, od fosilnih goriva ka elektricitetu, od posedovanja automobila do solucija prevoza vezanih za datu potrebu. „Novi slogan ’budućnost pripada svima’ svoj izvor ima u Opelovoj duši. Reč je o posvećenju, pristupu i obavezi – što je mnogo više od jednostavnog obećanja kada je o proizvodima reč“, rekla je direktorka Opelovog dizajna, Tina Miler (Tina Müller). „Ova marka je pionir u demokratizovanju inovacija. Mi smo oduvek premijum tehnologije činili dostupnim širokom auditorijumu. Novi slogan premošćuje prazan prostor između Opelove istorije i budućeg programa marke. To je ono što nas pokreće i to je ono za šta sa Opel kao marka zalaže“, dodala je Tina Miler.

Pet reči, jedna poruka: Opel pokreće inovacije za svakoga

Novi slogan naglašava dve strane Opelovog pozicioniranja brenda: „Budućnost…“ – ovo se odnosi na to da su moderne solucije prevoza moguće jedino kroz neprestane inovacije. To je nešto na čemu Opel radi na dnevnom planu. „…pripada svima“ naglašava da ove solucije i buduće tehnologije nisu rezervisane samo za odabrane već su namenjene svima. „Budućnost nije elitistički luksuz već kvalitet života za sve“, rekla je Tina Miler. Opel je oduvek bio pionir u demokratizaciji inovacija i premijum tehnologija. Uvođenje trostepenog katalizatora i opremanje svih putničkih automobila vazdušnim jastucima pune veličine predstavljaju prekretnicu u podizanju svesti u oblasti ekologije i bezbednosti. Što se bliže prošlosti tiče, moderna IntelliLux LED® matrična svetla u C segmentu, personalna konektivnost i servisni asistent Opel OnStar, kao i revolucionarni Opel Ampera-e električni automobil, glavni su primeri. Ove tehnologije čine vožnju bezbednijom i prijatnijom ili drugim rečima bolju za ljude. „Inovacije koje želimo da isporučimo nisu razvili inženjeri za inženjere već inženjeri za narod“, rekla je Tina Miler. Opel na taj način želi da napravi odlučujući doprinos humanijem svetu prevoza. Svet sutrašnjice, kojeg će karakterisati autonomna, električna vozila, i u kojem će ljudi uvek biti u pokretu i povezani jedni s drugima – u skladu sa Opelovim motoom: „Budućnost pripada svima.“

„Ovaj moto marke predstavlja pristup prema spolja i misiju ka unutra: On takođe šalje snažan unutrašnji signal  našim zaposlenim, koji sa srcem i dušom svakodnevno rade na boljoj budućnosti“, dodala je Tina Miler. Novo pozicioniranje brenda je razvijeno u kooperaciji sa firmom Scholz & Friends. Reč je o agenciji koja je već odgovorna za kampanju „Umparken im Kopf“ (promeni svest) iz 2014., koja je jedna od najuspešnijih kampanja u okviru automobilske industrije u Nemačkoj, i koja je odigrala značajnu ulogu u povratku Opela kao marke.

Povezana vest:  Chevrolet predstavlja mnoštvo inovacija na Sajmu automobila u Frankfurtu

„ ’Umparken im Kopf’ se zalaže za nov način razmišljanja koji prevazilazi predrasude. „Budućnost za svakoga“ podržava ubeđenje da jedino zajedno možemo da upravljamo budućnošću. Oba slogana imaju jednu stvar zajedničku: Oni otelotvoruju stav koji je veći od samog brenda i koji iskače iz granica „automobilske“ kategorije“, rekao je Frank-Mihael Šmit (Frank-Michael Schmidt), šef Scholz & Friends.

„Novi slogan ima nešto zajedničko sa ’Umparken im Kopf’ (promeni svest). Oba saopštavaju stav koji je iznad same marke i koji se prostire van granica ’automobilske“ kategorije“, rekao je F.M. Šmit (F.M. Schmidt), šef reklamne agencije Scholz & Friends, čovek koji je razvio Opelov moto. Početak nove ere takođe najavljuje i nova Opelova „munja“. Fokusiranje na ono suštinsko je od ključnog značaja. Iz tog razloga, smernice za redizajniranje Opelovog logoa su bile jasnoća i jednostavnost. Samim tim, svi komunikacioni kanali će koristiti Opelov logo sa jasnim 2D izgledom, kao što je današnji. Očigledno, osnovne komponente posebnog Opelovog logoa će biti zadržane – sa krugom kao simbolom točka i munjom kao znakom čiste energije. Jasno za prepoznavanje, čak pri ovlaš pogledu: jednostavno – direktno – potpuno.

Povezana vest:  Novi Opel Movano: ni jedan posao nije prevelik!

Kako je urađen moderan liderski stil: Nova Insignia sa premijum tehnologijom za sve

Nova Opel Insignia tačno demontrira šta ovaj moto znači sa proizvodnog aspekta. Novajlija je prvi serijski automobil sa novim logoom, u ovom slučaju u 3D izdanju, i nudi širi raspon inteligentnih tehnologija od bilo kojeg drugog modela u segmentu. Ponuda se pruža od modernih  IntelliLux LED® matričnih svetala i ultramodernog pogonskog sistema na sve točkove, do inteligentnih sistema vozačke asistencije i „head-up“ displeja. Atraktivna ponuda, posebno za kupce koji su do sada pokazivali više interesovanja za skupe premijum marke. Drugim rečima, nova Insignia je istinski lider – „made in Germany“. Prema tome, nova komunikaciona kampanja od 360 stepeni otvara se sloganom „nemačka tehnologija za svakoga“, a u glavnoj ulozi se nalazi poznati Opelov ambasador, Jirgen Klop.

Neuobičajena glavna reklama kampanje, koja počinje odmah, sve pojašnjava: „Tu je novi stil rukovođenja – autoritativan ali ne i diktatorski, proračunat ali svestan osećanja, ide napred ali vodi i sve ostale sa sobom: Nova Insignia. Nemačka tehnologija za svakoga.“ Motivišući lider od samog starta, koji nikoga ne ostavlja za sobom. Nova Insignia je upravo za takve ljude, jer to je automobil za one koji znaju šta je važno. Ko bi ove vrednosti mogao da predstavlja bolje od pristupačnog i nekonvencionalnog Jirgena Klopa?

„Vreme je za novi tip rukovođenja. Ta ideja je otelotvorena u svim našim proizvodima, a iznad svega u novoj Insigniji – dizajnirana, razvijena i proizvedena u Riselshajmu. Rezultat nemačkog inženjeringa; naša perjanica nudi premijum tehnologije prethodno dostupne samo u luksuznim automobilima. Granice utvrđenih stereotipa? One su tu da bi bile prevaziđene“, kaže šefica Opelovog marketinga, Tina Miler.

Slogan „nemačka tehnologija za svakoga“ je iz tog razloga u samom srcu sveobuhvatne komunikacione kampanje od 360 stepeni, vezane za novu Insigniju, koja započinje sada, i to u svim medijima – od televizije, interneta i društvenih mreža, do radija, štampanih izdanja i bilborda.

Kampanja kroz filmove: nova Insignija stiče prednost

Nova Insignia je pravi timski igrač koji nove mogućnosti čini ostvarivim. To je prikazano kroz druge reklame, u kojima se pojavljuju inovacije Opelove perjanice; premijum tehnologije, koje Insigniji daju prednost i pomažu u tom procesu drugim učesnicima u saobraćaju.

Povezana vest:  Chevrolet: Velike premijere novih modela na Beogradskom sajmu automobila (FOTO)

Novi lideri demonstriraju široko vidno polje i ne gube se u mraku – sa pionirskim LED matričnim svetlima. Pored toga, oni su na čelu bez gubljenja prijanjanja, zahvaljujući naprednom pogonu na sve točkove sa Twinster vektorisanjem obrtnog momenta. Rezervacija hotelske sobe iz automobila? Nema problema sa OnStar¹ sistemom. Ovo su usluge koje život čine lakšim – za sve.

Dodatne snage nove Insignije su vidljive i na globalnoj mreži. Na www.opel.rs www.opel.mk  i YouTube , internet korisnici mogu da vide na koji način Insignia nudi komfor svojstven biznis klasi i stavlja bezbednost na prvo mesto u šest kratkih klipova u kojima se pojavljuju ergonomska, AGR premijum sedišta, automatizovana zadnja vrata i automatsko kočenje u slučaju nužde sa prepoznavanjem pešaka. Insignia dodatno nudi, za Opel tipičnu, prvoklasnu digitalnu povezanost sa IntelliLink sistemom i integracijom pametnih mobilnih telefona, uz Opel OnStar, koji uključuje dvadeset četvoročasovnu asistenciju i nove usluge poput rezervacije hotela i lociranja odgovarajućeg parking mesta².

Kampanja na drušvenim mrežama: „Šef uvek ima poslednju reč: hvala!“

Opel objašnjava šta nova generacija Insignije predstavlja, uz pomoć specifičnih poruka za određene ciljne grupe i posebnim „savetima“ na društvenim mrežama poput Facebooka i LinkedIna. Dvosmisleni saveti poput „šef uvek ima poslednju reč: hvala“, sugerišu da timski igrači napreduju dalje u životu. Nova Opel Insignia je pravi primer za to, sa sportskom, elegantnom pojavom, napakovana vrhunskom tehnologijom uz „kul“ nepretenciozan stav.

Kao što je slučaj i sa ostalim Opelovim kampanjama, kreativna agencija Scholz & Friends Hamburg, odgovorna je za Insignijinu kampanju od 360 stepeni. Kreativni direktor agencije, Niels Alcen (Nils Alzen) je rekao: „ Nova Insignia nije automobil za autokrate! U svetu u kojem bi neki ljudi voleli samostalno da vladaju, ovo je snažna poruka, koja dolazi u pravi čas. Sa Insignijinom kampanjom u „blokbaster“ stilu, mi apelujemo na komunikativniji liderski stil.“

Sa novim Opelovim motoom, „budućnost pripada svima“, kao posvećenjem, stavom i obavezom, uz najveću proizvodnu ofanzivu u istoriji kompanije („7 u 17“), nemačka marka se savršeno pozicionirala za budućnost.

¹Via Booking.com. E-mail adresa i kreditna kartica neophodni

²Via Parkopedia