Chevrolet_orlandoNovi Chevrolet porodični monovolumen Orlando zasijaće u Parizu
Chevrolet debi u evropskom segmentu višenamenskih vozila/porodičnih monovolumena – Orlando – biće jedna od glavnih atrakcija na sajmu Mondial de l’Automobile u Parizu 30. septembra, kada će puna fabrička verzija imati svoju svetsku premijeru. Biće to jedna od četiri Chevrolet-ove svetske premijere na ovom sajmu.
Baziran na konceptualnom modelu koji je prvi put predstavljen upravo u Parizu 2008.god, Chevrolet Orlando je pravi moderni porodični automobil koji nudi kombinaciju praktičnosti vozila sa sedam sedišta i svestrane unutrašnjosti, i dizajna u stilu crossover-a.
Chevrolet novo kompaktno višenamensko vozilo napušta umeren dizajn karakterističan za ovaj segment i umesto toga prihvata „grublji“ izgled: ima spuštenu liniju krova i siluetu inspirisanu crossover-modelima, istovremeno zadržavajući specifično i prepoznatljivo Chevrolet lice koje karakteriše podeljena rešetka i amblem u obliku leptir-mašne.
Orlando-va nisko spuštena linija krova upotpunjena je snažnim, istaknutim lukovima blatobrana u kojima su smešteni 16, 17 ili 18“ točkovi.
Chevrolet_orlando_1Predsednik i izvršni direktor kompanije Chevrolet Europe Wayne Brannon objašnjava da novo višenamensko vozilo Orlando ima ključnu ulogu u Chevrolet-ovom kontinuiranom plasmanu proizvoda na evropsko tržište: „Novo višenamensko vozilo Orlando označava početak ambicioznog programa predstavljanja ukupno sedam proizvoda u narednih 15 meseci. Sigurni smo da Orlando neće doneti samo veliku vrednost za novac klasi kompaktnih monovolumena, nego i da će ponuditi nešto sveže – nazovimo to funkcionalnost sa stilom – kao i mogućnost da nastavimo s izgradnjom naše ponude u celoj Evropi. Verujem da će takođe privući još kupaca Chevrolet-u kao brendu.“
Spoljašnjost novog Orlando modela sigurno će privući puno pažnje, no ni enterijer ne zaostaje: odlikuju ga najmoderniji elementi dizajna specifični za Chevrolet kao što su dvostruki kokpit inspirisan modelom Corvette, ako i ambijentalno plavo pozadinsko osvetljenje središnje konzole. A tu su i Orlando-va uzvišena zadnja sedišta u tri reda, veliki prtljažni prostor te brojna pametna rešenja za skladištenje koja će sasvim sigurno privući pažnju svakog ljubitelja kvalitetnih automobila i porodičnog čoveka.
Uprkos spuštajućoj liniji krova, dizajneri su uspeli podići drugi i treći red sedišta što znači da putnici koji sede na njima imaju bolji pogled napred i sa strane. Uz niz mogućih konfiguracija sedenja, Orlando se može brzo pretvoriti u jedan od najprostranijih monovolumena u klasi kada se radi o prtljažnom prostoru.
Svakom punokrvnom porodičnom automobilu potrebno je puno prostora za skladištenje u kabini za razne stvarčice kojih se vremenom prilično nakupi. Kao kod konceptualnog  Orlanda, i fabrička verzija dolazi s celim nizom pregrada raznih veličina i oblika smeštenih na središnjoj konzoli, prednjim i zadnjim vratima, zadnjem prtljažnom prostoru pa čak i na krovu.
Međutim, možda je najinovativniji prostor za skladištenje skriven iza prednje maske audio uređaja čime je na dohvat vozačeve i suvozačeve ruke. Viđen prvobitno u konceptualnoj verziji, ovaj prostor za skladištenje vidljiv je kad se preokrene prednja maska audio uređaja i dovoljno je veliki za odlaganje stvari kao što su MP3 player, naočare za sunce ili novčanik. U taj su prostor dizajneri smestili i USB priključak savršen za punjenje MP3 uređaja ili iPod-a tokom vožnje.
Orlando se temelji na vrlo uspešnoj limuzini Chevrolet Cruze koja je dobila mnoge nagrade i nudi pouzdano kvalitetne vozne karakteristike i upravljanje. Ispod poklopca moći će da se bira između tri najnovija Chevrolet motora s ekonomičnom potrošnjom: biće dostupan jedan benzinski 1,8-litarski motor snage 141 KS i dva dizel motora – poslednja verzija 2-litarskog Chevrolet agregata snage 131 KS i 163 KS.
Kupci će takođe moći da izaberu između tri paketa opreme, a u standardnoj opremi će kod svih automobila biti elektronska kontrola stabilnosti, šest vazdušnih jastuka, klima uređaj i elektronski podizači stakala.
Proizvodnja modela Chevrolet Orlando punim kapacitetom počinje u oktobru, a prodaja u celoj Evropi kreće početkom 2011. godine.
Povezana vest:  Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra