GTC ParisSvetska premijera: Opel GTC Paris – Skulptura u pokretu
Potpredsednik Opelovog odeljenja za dizajn Mark Adams kratko je saopštio svom timu: “Pokažite mi najemocionalniju stranu Opelovog novog dizajnerskog jezika – spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti”.  Njihova kreacija, konceptualni automobil  GTC Paris, će biti premijerno prikazan na Pariskom sajmu automobila 2010 (od 2. do 17. oktobra).
Sledeći novu generaciju modela Astra Sports Tourer, koja će takođe imati debi na Pariskom sajmu automobila, model GTC Paris predstavlja sledeći smeo korak nove linije Opelovih modela.
Inspiracija za koncept delimično je nađena u citatu iz čuvenog Galeba Džonatana Livingstona, Ričarda Baha   “…i brzina je bila čista lepota.” Ova fraza otelotvorena je u karakteru automobila sa dinamičnim čistim linijama, prelepim vajarskim površinama i širokim mišićavim stavom. Ovaj kompaktni automobil sa troja vrata je smeo, ali čist, te veoma ikonične pojave. GTC Paris je osmišljen tako da bude automobil iz snova pristupačne cene koji isporučuje nemačku inženjersku preciznost i inovativnost, zajedno sa privlačnim dizajnom.
“Želeli smo da izrazimo najemocionalniju stranu Opelovog brenda i verujemo da ovo vozilo ostavlja odgovarajući vizuelni utisak radi naglaska na našem dinamičnom sportskom karakteru” rekao je Adams.
Upadljivo novi Opel – sa emocionalnom posvećenošću performansama
Sa svojih 4,46 metara, model GTC Paris predstavlja idealnu veličinu za kompaktan, sportski automobila, koji i dalje nudi prostor za pet putnika. Najikoničniji automobili su nacrtani u bočnom prikazu. Mnogi mogu biti nacrtani u dva ili tri oštra poteza. To je slučaj i sa novim Opelovim konceptualnim automobilom: U profilu, dizajneri su maksimizovali tenziju ograničavajući broj linija na modelu GTC Paris. Slično tetivama kod sprintera, ove linije stvaraju tenziju i daju vajarski oblik. One služe poput osnove na koju reaguju  površinski materijali i naslanjaju se na točkove na veoma sportski način.
Opelova prepoznatljiva oštrica uneta je na isti način na koji je prvi put predstavljena na Insigniji, fina, zategnuta usečena linija duž praga. Druga linija pruža se od ručice na vratima do zadnjeg dela, čime se naglašava dramatičan stav vozila proširenim, zasečenim površinama i širokom ramenom linijom . Treća linija, koja prati siluetu krova je u finoj aluminijumskoj završnoj obradi, tako da naglašava grafiku prozora i vodi oko do oštro naglašenog, integrisanog spojlera.
Prednji deo je čist, ali pun karakternih crta, te poseduje tipično Opelovo centralno udubljenje. Dodatno je istaknut naglašenim, veoma uzanim farovima u obliku orlovog oka, koji predstavljaju umetak između rafinirane, hromirane amblem šipke i dramatično niske trapezoidne rešetke, koja ističe sportski karakter. Prepoznatljiva dnevna svetla su istaknuta fino izvedenim hromnim umecima koji sami za sebe mogu da predstavljaju skulpture.
Široko držanje je naglašeno u zadnjem delu, gde su proporcije vozila najimpozantnije. Ovo je dodatno naglašeno zadnjim led svetlima sa dugačkom noćnom grafikom u vidu „krila“.
GTC Paris_1Inovativna tehnologija poboljšava performanse
Ono najbolje u Opelovoj tehnologiji kompaktnih automobila je modelom GTC Paris dovedeno na najsportskiji nivo. Šasija ima poseban dizajn sa ekstra-širokim stavom. Izvedena je sa osovinom sa Opelovom ekskluzivnm Watt vezom u zadnjem delu, novom poboljšanom izvedbom prilagodljivog mehatroničkog FlexRide vešanja i prednjim diferencijalom za ograničeno proklizavanje. GTC Paris sa na zemlju oslanja preko dinamičnih 21-inčnih točkova.
Pogonska grupa kod modela GTC Paris uključuje četvorocilindarski, dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem, sa maksimalnom snagom i obrtnim momentom. Izvedena je sa Start/Stop tehnologijom, koja dokazuje da vozači mogu da kombinuju visoke performanse sa maksimalno efikasnom potrošnjom goriva u uslovima gradske vožnje. Prenosni mehanizam je šestostepeni manuelni menjač.
Povezana vest:  Prolećna servisna akcija - okončajte zimu za 999 dinara