2010 09 13 Captiva_01Nova Captiva u SUV izvedbi odlikuje se sportskim dizajnom i potpuno novom linijom motora
Nova Captiva SUV će biti premijerno prikazana na Sajmu automobila u Parizu, unapređena novim dizajnom prednjeg dela, nizom poboljšanja u enterijeru i novim motorima i prenosnim mehanizmima. Captiva će biti jedna od četiri svetske premijere Chevrolet-a
Captiva je Chevrolet-ovo punokrvno sportsko vozilo sa samouverenim i dinamičnim novim stilom i elektronski kontrolisanim pogonom na sve točkove, koji prenosi snagu prema potrebama.
Istovremeno, nova Captiva zadržava prednosti svog prilagodljivog pozorišnog sedenja u tri reda, koje pruža udoban smeštaj za do sedam putnika.
Captiva je od svog izbacivanjana na tržište 2006. godine stekla mnoge poklonike zahvaljujući dizajnu eksterijera a sa novim modelom je i dodatno unapređena. Čitav niz osobina su uočljive na prvi pogled sa prednje strane, a koje nadopunjuju njeno sportsko držanje: preoblikovana i oštro izvajana hauba, nova veća rešetka sa dvostrukim otvorom i Chevrolet-ova zlatna mašna, ponosno smeštena u sredinu, farovi u vidu prizmi i pokazivači pravca integrisani u retrovizorima.
Napred na prednjim branicima, bočni ispusti za vazduh su sada više ugaonog oblika, kako bi se istakao sportski stav nove Captiva-e, dok počev od A stuba do zadnjeg dela, Captiva zadržava svoj dopadljiv profil, karakterističan po sjajnoj i dižućoj ramenoj liniji.
Nova paleta boja eksterijera i naglašeni lukovi blatobrana, ispod kojih se smeštaju točkovi u veličini od 17 do 19 inča idu savršeno uz kaoroseriju Captiva-e.
Ispod nove haube Captiva-e izvršene su takođe mnoge promene, sa ne manje od četiri nova moćna motora koji se standardno isporučuju sa novim manuelnim ili automatski šesto-stepenim menjačem radi moćne, a prefinjene vožnje. Nova linija motora, sa dva benzinca (2.4L i 3.0L) i dve turbo dizel varijante (2.2L), obuhvata napredne tehnologije usmerene na postizanje optimalnog balansa performansi i ekonomične potrošnje goriva
Uvođenjem novog benzinskog trolitarskog V6 motora od 258 ks sa direktnim ubrizgavanjem i varijabilnim podešavanjem vremena, Captiva će biti drugo po snazi SUV vozilo u klasi, dok će nove komon-rejl turbo dizel jedinice od 2,2 litra biti na raspolaganju sa 163 ili 186 ks. Zaokruženje nove linije vrši benzinac  zapremine 2,4 litre sa dvostrukom bregastom osovinom a može se naručiti u konfiguracijama sa pogonom na prednje ili sve točkove.
Šasija nove Captiva-e je podešena kako bi dodatno unapredila dinamiku vozila, a što uključuje poboljšanja u ugaonom kretanju, karakteristikama bočnog naginjanja automobila i u osećaju vožnje. Sa elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC), Vučnim kontrolnim sistemom (TCS) i sistemom podrške kočenju (BAS), kao i sa prednjim, bočnim i zavesnim vazdušnim jatucima, Captiva pruža visok nivo bezbednosti.
2010 09 13 Captiva_02Vozače i putnike nove Captiva-e će i dalje dočekivati prostran enterijer, sa prtljažnim prostorom koji spada među najbolje u klasi i sa mogućnosšću izbora između pet i sedam sedišta.
Unapređena unutrašnjost  Captiva-e sada donosi niz novih završnih obrada i tekstura, uključujući potpuno novu tkaninu sedišta i druge dekorativne elemente enterijera,  te automobil donosi izled i osećaj više klase. Dizajneri su dobro iskoristili neke od elemenata novih Chevrolet-ovih modela, poput plavog pozadinskog osvetljenja, obuhvatne izvedbe prednje ploče, koja se prostire do vozačkih i suvozačkih vrata, čime se postiže izgled dvostrukog kokpita.
Nova Captiva poseduje pomoć pri kretanju pod ručnom kočnicom, čime se iskjućuje mogućnost kotrljanja unazad na uzbrdicama, električnu kočnicu koja ostavlja dodatni prostor za odlaganje u središnjoj konzoli, ukljućujući dva držača za jednolitarske flaše.
Audio sistem nove Captiva-e uklučuje Aux-in, USB-port i Bluetooth priključke. Putnici će uživati u audio osećaju zahvaljujući poboljšanoj akustici, koja doprinosi smanjenoj buci od puta, vetra i motora. Captiva se može poručiti sa naviogacionim tač-skrin sistemom, sa retro-kamerom za pomoć pri parkiranju.
Captiva nudi mnošto osobina SUV vozila za svoju cenu: snažni a ipak efikasni motori, mogućnost vožnje na sve točkove, prostranost i raznovrsnost za do sedam putnika. Njeno izbacivanje na evrpskom tržištu predviđeno je za proleće 2011. godine.
Povezana vest:  Opelova sjajna linija u gradu svetlosti: Dva svetska debija i više od toga