Paris Spark DJChevrolet priređuje gozbu na Sajmu automobila u Parizu

 

 

Sa četiri svetska debija, revolucionarnom električnom tehnologijom te kroz ponosno prikazivanje trkačkih atributa, Chevrolet pravi zazubice na 2010 Sajmu automobila u Parizu.

 

Chevrolet ima vesti u svim segmentima i delovima tržišta sa svetskim debijima novog malog Avea u hečbek izvedbi, upadljivog Orlanda i modela Captiva u SUV izvedbi, te sa prvim prikazivanjem modela Cruze sa petora vrata u izložbenoj varijanti.

 

Chevrolet revolucionarno elektrčno vozilo Volt takođe ima zapažen nastup, tek nekoliko nedelja pred početak prodaje na odabranim tržištima SAD-a dok su putničke i trkačke verzije modela Cruze i Corvette izložene jedna uz drugu kao prikaz suštinske veze između uspeha u trkama i razvoja proizvodnih automobila.

 

„Pariz 2010 je za Chevrolet sajam kakav se događa jednom u životu sa četiri svetske premijere,“ istakao je Vejn Brenon, predsednik i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet štand prikaz je potupno nove postavke Chevrolet-a koju će kupci videti u salonima 2011. to jest u godini našeg stogodišnjeg jubileja“.

 

Paris OrlandoNovi Orlando

 

Orlando je prvi ulazak Chevrolet-a u evropsku porodicu višenamenskih vozila/porodičnih automobila, istinski porodičan auto za dugu upotrebu koji kombinuje praktičnost sedmoseda te fleksibilnost enterijera sa upadljivim krosover dizajnom. Orlando u segment porodičnih automobila unosi novi uzbudljiv spoj funkcionalnosti i stava, usvajajući smelo, izražajno Chevrolet lice, kao i nizak krov sa siluetom kao kod korosover vozila.

 

Nadopunjujući dizajn eksterijera, Orlando ima savremen, svež enterijer, sa nizom pametno osmišljenih osobina poput pozorišnog sedenja u drugom i trećem redu, te čitav niz genijalno osmišljenih odeljaka za odlaganje. Automobil poseduje velik prtljažni prostor.

 

Kupci će imati mogućnost da biraju između tri najnovija Chevrolet benzinska motora sa niskom potrošnjom – benzinac od 1,8 litara i dva dvolitarska dizelaša različitih snaga – kada se Orlando pojavi u prodaji u Evropi početkom 2011. godine.

 

Paris AveoNovi Aveo

 

Novi Chevrolet Aveo sa petora vrata uneće „hot-hatch“ stil u segment malih automobila, sa konačnom, za proizvodnju spremnom verzijom koja izgleda podjednako dobro kao i izložbeni koncept Aveo RS prikazan na sajmovima u Detroitu i Ženevi ove godine.

 

Novi Aveo iskoristio je prednosti opsežnog evropskog razvojnog programa, čiji je rezultat autmobil koji zadovoljava evropske ukuse kada su u pitanju dizajn i dinamika. Poput Sparka koji je izbačen na tržište ranije ove godine, Chevrolet očekuje od novog Avea da se dopadne mlađim kupcima, uz zadržan indentitet praktičnog, prostranog malog hečbek vozila.

Povezana vest:  VERANO MOTORS NA SAJMU AUTOMOBILA, Najpopularniji Peugeot modeli sa atraktivnim popustima, premijera Peugeot 508, Peugeot 3008HYbrid, Peugeot iOn

 

Planiran za pojavljivanje na evropskom tržištu u leto 2011. godine, novi Aveo je i duži i širi od trenutno prisutnog modela. Ima prostran enterijer te prtljažnu zapreminu koja je među najboljima usegmentu. Međutim novi enterijer Avea nije samo prostran; merni instrumenti na instrument tabli „motoraškog“ oblika, pozadinsko osvetljenje koje priliči vozilima više klase, te obuhvatajući dizajn prednje ploče postavljaju Aveo na novi nivo.

 

Sadržajna ponuda četvoro-cilindarskih benzinskih i dizel motora će biti u ponudi, uključujući VVT, dvostruko varijabilno faziranje bregaste osovine, „common rail“ tehnologiju ubrizgavanja. Chevrolet prvi 6-brzinski prenosni mehanizam za mali automobil će takođe biti jedna od opcija na odabranim motorima.

 

Paris CaptivaNova Captiva

 

Sa novim dizajnom prednjeg dela, nizom poboljšanja u unutrašnjosti i novim motorima i prenosnim mehanizmima,nova Captiva SUV se premijerno prikazuje u Parizu, a predviđena je za izbacivanje na evropskom tržištu u proleće 2011. godine.

 

Captiva je zahvaljujući dizajnu svog eksterijera stekla mnoge poklonike počev od izbacivanja na tržište 2006. godine, i, sa poslednjim promenama koje odslikavaju Chevrolet izražajan dizajn, nova Captiva činii se čak još više sportskom i svrsishodnom. Četiri nove, snažne mašine, uparene sa ili manuelnim, ili novim šestostepenim automatskim menjačem dokazuju da su promene na modelu Captiva više od prostih površinskih, te pomažu da se ojača poruka da nova Captiva nudi mnoga svojstva SUV vozila za svoju cenu.

 

Uvođenje novog trolitarskog motora od 258 ks sa šest ventila sa direktnim ubrizgavanjem te varijabilnim vremenom podešenja ventila čine novu jednim od najsnažnijih SUV vozila na tržištu, dok će novi 2,2 litarski „common rail“ turbo motori biti u ponudi sa 163 ili 184 ks. Model koji zaokružuje novu postavku je 2,4 litarski sa benzinskim motorom sa dvostrukom bregastom osovinom, od 171 ks.

 

Dinamičnost modela Captiva je takođe unapređena modifikacijama šasije čiji je cilj da se poboljša kontrola nad karoserijom i vožnjom, te karakteristike rukovanja. Sa elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC), kontrolom vuče (TCS) i pomoći pri parkiranju (BAS), što su sve standardne osobine, Captiva pruža visoke nivoe sigurnosti.

Povezana vest:  Nova Opel Ampera-e: Do autonomije od 150 kilometara za 30 minuta

 

U međuvremenu, u unutrašnjosti, enterijer modela Captiva donosi niz novih kombinacija, uključujući novu tkaninu sedišta i uređenje unutrašnjeg dekora, kako bi se autu dao osećaj više klase. Inženjeri su takođe unapredili unutrašnju akustiku radi smanjenja buke koja dolazi od vetra i puta, zahvaljujući čemu putnici mogu da maksimalno uživaju u novom audio sistemu.

 

Paris CruzeCruze hečbek izložbeni auto

 

Globalni nastup Cruze-a će biti čak i poboljšan kada se hečbek verzija sa petora vrata pridoda sedanu sledeće godine. Na sajmu automobila u Parizu, biće prikazana izložbena verzija novog hečbeka.

 

Uz nameru Chevrolet-a da prezentira bolju vrednost za uložen novac na svim glavnim tržištima, hečbek verzija sa petora vrata treba da nadogradi svetski uspeh sedan izvedbe, koja se već prodaje u sedamdeset zemalja širom sveta koji je nedavno nadmašio Aveo kao najprodavaniji model ovog brenda u svetu.

 

Sa privlačnnom čistom krovnom linijom u vidu kupea te kratkim prepustima i napred i nazad, novi Cruze hečbek ima isti dinamičan stav kao i sedan te će biti trenutno prepoznatljiv. Takođe će ostvariti prednosti istog „zategnutog“ osećaja na putu, budući da je izveden kroz novi integralni sistem rama karoserije (BFI) koji je finom nadogradnjom dodat komponentama šasije. Tovarni kapacitet hečbeka je blizu 400 litara, a posedovaće i zadnja sedišta sa mogućnošću preklapanja  u odnosu 60/40.

 

Novi Chevrolet Cruze hečbek sa petora vrata će se naći u prodaji širom Evrope sredinom 2011. godine, dok će cene i ostali detalji ponude biti objavljeni pre tog datuma.

 

Paris VoltChevrolet Volt

 

Sa prvim konceptom Chevrolet Volt na sajmu u Detroitu prikazanim pre samo tri godine, Sajam u Parizu 2010. predstavlja najavu izbacivanja na tržištu SAD-a, gde će se, u izabranim područjima, Volt naći u prodaji za svega nekoliko nedelja. Kao priličan način za obeležavanje stogodišnjice Chevrolet-a sledeće godine, početak proizvodnje Volta za evropsko tržište predviđen je u 2011. godini, sa prvim kolima u prodaji ne pre početka 2012.godine.

 

Chevrolet Volt je električno vozilo povećanog dometa i razlikuje se od hibridnih vozila po tome što se uvek pogoni na električnu energiju. Volt koristi električnu energiju kao primarni izvor, te benzin kao sekundarnu pomoćnu energiju za stvaranje električne energije. Hibridna vozila zahtevaju oba izvora – motor i akumulator – kako bi ostvarila pune performanse. Tipično za hibrid, motor sa sagorevanjem je veći od dve pogonske jedinice te pruža najveći deo potrebne snage tokom zahtevnih manevara vozilom.

Povezana vest:  Testirajte svoje snove na Mercedes-Benz Dream Cars Roadshowu

 

Volt se izdvaja od drugih električnih ili hibridnih pogonskih sistema. Vozi do 60 km na električnu energiju, pohranjenu u litijum-jonskom akumulatoru. Kada se akumulator isprazni generator na vozilu proizvodi električnu energiju za napajanje električne pogonske jedinice, istovremeno nastavljajući sa punjenjem akumulatora, time uvećavajući opseg Volta na više od 500 km.

 

Za ponovno punjenje, Volt se može povezati na običnu kućnu utičnicu od 230V, a za potpuno punjenje potrebno mu je manje od tri sata.

 

Voltov merač efikasnosti na instrument ploči pruža vozaču poovratnu informaciju u stvarnom vremenu o efikasnosti vožnje, dok Voltov „Green Leaf“ taster pruža pristup u energetske tokove vozila, stanje punjenja i energetske podatke. Vozač je u mogućnosti da plan punjenja podesi unutar vozila ili daljinski, prema vremenu dana ili troškovima.

 

Zas sve namene i svrhe, Volt je konvencionalno vozilo sa petora vrata koje pruža prostor za četiri putnika uz 300-litarski prtljažnik. Sa obrtnim momentom od 370 Nm, Volt može da ubrza do 100 km/h za impresivnih devet sekundi, te postiženajveću brzinu od 161 km/h. U poređenju sa običnim pogonskim sistemima, trenutni obrtni momenat Volta daje, prilikom vožnje u njemu, osećaj snažnog motora sa šest ventila.

 

 

Zajednička tehnologija: od trkačkog do putničkog automobila

Dok bi inventivni inženjer kakav je bio Luis Ševrolet bio ponosan da proslavi stotu godišnjicu kompanije koju je osnovao u novembru 2011 sa električnim automobilom Volt, šampionska, trkačka strana njegove ličnosti, nema sumnje, osećala bi podjednak ponos zbog godinama razvijanih performansi uključenih u nasleđe njegove kompanije, ali i time kako se stručnost iskorišćava u razvoju standardnih proizvodnih modela.

 

Dva najnovija primera ovog duha prikazuju se na Sajmu automobila u Parizu, kroz model Corvette ZR1 pored trkačke varijante C6.R, a koja se takmičila na „24 sata Le Man“ te u američkoj „Le Man“ seriji i Cruze sedan, koji se trenutno sa velikim uspehom nadmeće  u Svetskom trkačkom šampionatu, gde vodi sa dva kruga prednosti