opel_u_bolonji_2Opel na Sajmu automobila 2010. u Bolonji: Kvalitetni i uzbudljivi automobili sa emocijama

 

 

Opel je pripremio nešto za svakoga na Sajmu automobila 2010 u Bolonji (4. – 12. decembar), u bolonjskom Fiere sajmu.

 

Po prvi put mogu da se vide čari Nove Corse koja sada spaja novi dizajn Opelove porodice sa osveženim i novim bojama koje unapređuju njen izgled. Nova Corsa ecoFLEX 1.3 CDTI koja razvija 70 kW/95 ks sada ima i Start/Stop tehnologiju kao deo standardne opreme. Verzija sa troja vrata koristi samo 3,5 litara dizela na 100 km i emituje samo 94 g/km CO2. Sada Corsa nudi start/stop tehnologiju koja pomaže u smanjenu emisije, posebno u gradovima gde je gust saobraćaj. Do kraja sledeće godine, svi Opelovi modeli će imati ovu tehnologiju za uštedu goriva.

 

Nova poboljšanja u Antari su stvorila sasvim novog konkurenta u segmentu kompaktnih SUV-a. Na osnovu povratnih informacija od mušterija, Opel je prepravio Antarin pogonski sistem, napravivši tri ekonomična  motora sa boljim performansama i sa više zabave pri upravljanju, kako u verziji sa prednjim, tako u u verziji sa pogonom na sva četiri točka. Kupci će takođe primetiti znatno tišu vožnju. Naravno, poboljšanja takođe uključuju izmene u dizajnu kao što su farovi u obliku orlovog oka i smelija rešetka, što čini da se ovaj šik krosover lako identifikuje kao član Opelove porodice.

 

Opel radi na smanjenju zavisnosti od fosilnih goriva  a dokaz toga će biti vidljiv u Bolonji. Opel Ampera, prvi evropski električni porodični automobil sa revolucionarnom tehnologijom naći će se na tržištu krajem sledeće godine. Kako bi dobili dodatne informacije o Amperi, kupci mogu da se registruju na www.opel-ampera.com i da postanu e-pioniri (ePioneer), kako bi primali ekskluzivne vesti i dobili priliku da izvezu ovaj električni automobil na probnu vožnju. Pored toga, biće među prvima koji će imati priliku da kupe ovaj prvi praktični, porodični električni automobil u Evropi.

Novo lice daje izražajan, ekskluzivniji ton novoj verziji Corsa modela

 

U 2010. godini, kompeltan izgled Corse se promenio – njena šasija, upravljački sistem i ponuda motora. Ovog januara, Corsa će dobiti novi spoljašnji izgled koji uključuje trendi, kreativne boje i nove setove opreme, kao i proširenu liniju boja što dozvoljava vozačima da personalizuju njen izgled. Nova Corsa će imati premijeru na Sajmu automobila u Bolonji.

 

Redizajnirano lice Corse ima izražajniji sportski izgled, čineći je lako prepoznatljivim članom najnovije Opelove porodice dizajna. Unutra i spolja, nove savremene boje i dekor su u ponudi u svim verzijama. Pored moderne ugljen-crne boje, unutrašnjost takođe može biti presvučena izražajnijom Tabasco Orange narandžastom ili Steel Blue plavom nijansom. Nova paleta boja za spoljašnji deo automobila integriše delikatnu Guacamole nijansu bele, uočljivu Grasshopper zelenu i smelu Henna crvenu nijansu.

Povezana vest:  OPEL NA 82. INTERNACIONALNOM SALONU AUTOMOBILA U ŽENEVI, Dve Opelove svetske premijere i jedinstvena E-Bike dizajn studija

 

Kada su u pitanju pogonski sistemi, nova Corsa ecoFLEX 1.3 CDTI koja razvija 70 kW/ 95 ks ulazi u ponudu, sa Start/Stop tehnologijom kao delom standardne opreme. Verzija sa troja vrata troši samo 3,5 litara dizela na 100 km, i emituje samo 94 g/km CO2.

 

Kako bi ostali u vezi sa svetom, novi multimedijalni informacioni sistem zabave sa sedam zvučnika od 4×20 vati debituje u Corsa modelu. Ovaj raznovrsni sistem iz 21. veka nazvan „Touch & Connect“ („Dodirni i poveži se“) ima ekran od 5 inča osetljiv na dodir, punu navigacionu pokrivenost za 28 država, Bluetooth, iPod i USB priključak. Ima univerzalan priključak, jednostavno se koristi i ima ugrađene sve udobnosti – po veoma konkurentnoj ceni.

 

Corsa porodica nastavlja da razvija svoje specijalne, moderne modele pod imenom Color Line serija. Uspešna Color Edition linija sa crnim krovom i crnim 17-inčnim felnama visokog sjaja, veselim bojama eksterijera i mnoštvom dodataka već čini oko 20% ukupne prodaje Corsa modela u Nemačkoj. Kao rezultat ovog izvanrednog rezultata, Opel će predstaviti Color Edition liniju širom Evrope, uključujući Italiju.

 

Novi „Linea“ set opreme je napravljen kako bi se privukli mlađi kupci koji žele da svojoj Corsi daju lični pečat. Ovo uključuje dve široke bele ili crne pruge koje idu ukrašavaju spoljašnost Corse. Boja njenih 17-inčnih alu-felni i bočnih retrovizora je usklađena sa prugama.

 

Corsina popularnost raste. Njen udeo u segmentu malih automobila ove se godine povećao na mnogim evropskim tržištima kao što su Italija, Velika Britanija, Španija i Nemačka. Italija je treće najvažnije tržište za Corsu, gde je zabeleženo oko 15% od ukupne prodaje.

 

opel_antaraSvetska premijera: Nova Opel Antara nudi urbani šik i sposobnosti terenca

 

Nova Opel Antara kombinuje sportske, terenske sposobnosti i urbani šik izgled sa visokom funkcionalnošću i sigurnošću. Nakon unapređenja njene pogonske ponude, spoljašnjeg stajlinga i udobnosti kabine, Antara sada može da bude ozbiljan konkurent u rastućem SUV segmentu.

 

Najprimetnije promene na novoj Antari, koja će prvi put biti viđena u Bolonji, su u pogonskom sistemu. Potpuno prepravljena ponuda motora koji su u skladu sa Euro-5 standardima, sada nudi unapređene performanse pri vožnji kao i značajno smanjenu potrošnju i emisiju. Čak i dva ponuđena sistema prenosa – ručni menjač sa šest brzina i automatik – su iznova razvijani kako bi se unapredila efikasnost i dinamičnost. Kvalitet vožnje je takođe znatno unapređen.

Povezana vest:  Mercedes ostvario rekordni rast prodaje

 

Fino podešena šasija govori da je Antara dovoljno agilna da manevriše po teško pristupačnom terenu, a ipak je dovoljno udobna – i tiha – za svakodnevnu vožnju do grada ili na fudbalsku utakmicu. Štaviše, inženjeri su uzeli u obzir povratne informacije od mušterija i dramatično unapredili akustiku unutar kabine, pružajući tihu, udobnu vožnju kako u Antari sa benzinskim tako i u Antari sa dizel motorom.

 

Antara na ulici privlači pažnju svojim šik, elegantnim izgledom. Njena nova prednja rešetka sa uočljivim logom čini ga lako prepoznatljivim delom novog dizajna Opelove porodice. Svetla za maglu sa hromiranom maskom i lepo uklopljenim sistemom za zaštitu pešaka daju vozilu harmoničan izgled i upečatljivu pojavu. Modifikovana zadnja svetla i opcionalne 19-inčne felne od svetlog metala upotpunjuju njen robustan izgled.

 

I unutra je maksimalizovana udobnost, sa novim nijansama koje daju savremen, stilizovan izgled, i optimizovane materijale i prostor za spremanje stvari za dodatni utisak. Nova Antarina standardna električna kočnica za parkiranje donosi više prostora za ostavljanje stvari između prednjih sedišta. Opušten šik izgled je postignut zahvaljujući novim tkaninama, novim materijalima i dodatnim nijansama enterijera i spoljašnjeg izgleda. Optimalizovana grafika instrumenata i efikasno unutrašnje osvetljenje naglašavaju prestižnost ambijenta.

 

Opel_Astra_Sports_TourerItalijanska premijera: Astra Sports Tourer donosi stil i praktičnost u svoju klasu

 

Nova Astra Sports Tourer donosi stil, praktičnost i ekološku tehnologiju u segment kompaktnih karavana, pružajući vlasnicima fleksibilnost da kombinuju profesionalnu i privatnu upotrebu vozila.

 

Pošto deli isti Opelov DNK dizajn i Sports Tourer ime kao njen veći kolega, Insignia, Astra Sports Tourer takođe ima sličan fokus na prvoklasanom kvalitetu i funkcionalnosti. Izvajan oblik obuhvata kabinu svim široko priznatim atributima Astra hečbeka, i omogućuje dodatni kapacitet za prenos tereta. Dizajn gepeka koji štedi na prostoru, omogućavajući impresivnu zapreminu tereta do 1.550 litara, je upotpunjen elegantnim karakteristikama, kao što su nova FlexFold zadnja sedišta – sistem koji sklapa zadnja sedišta na dodir dugmeta.

 

Sportski izgled Astra Sports Tourera je podržan jednako sportskim iskustvom pri vožnji. Novi karavan deli isto inovativno zadnje vešanje i mehatroničku FlexRide šasiju sa svojim hečbek vršnjakom.  Ostale vodeće karakteristike u klasi kao što su AFL+ prilagodljiva prednja svetla i medicinski odobrena ergonomična prednja sedišta pružaju komfor i udobnost pri zabavnoj vožnji.

Povezana vest:  Opel Meriva u najužem izboru za Auto Godine 2011

 

Širok izbor pogonskih sistema koji se sastoji od devet štedljivih motora pruža propusni opseg od 70 kW/95 ks do 132 kW/180 ks. Start/Stop tehnologija koja štedi gorivo će prvo biti predstavljenja u 1,3 CDTI motoru (70 kW/95ks) početkom sledeće godine, rezultujući niskom emisijom u vrednosti od 109 g/km. Ovaj pogonski sistem će takođe biti ponuđen u sedan verziji Astre sa petoro vrata, rezultujući emisijom CO2 od 104 g/km.

 

Pored smanjenog računa za gorivo, Opelovi inženjeri su vodeći u industriji kada je u pitanju minimalizovanje troškova popravke u sudarima pri malim brzinama – koji su i najčešći, kako tvrde osiguravajuće kompanije. Kao rezultat toga, vlasnici nove Astre mogu da očekuju da plate neke od najnižih godišnjih premija osiguranja u ovom segmentu.

 

Astra Sports Tourer će se nadograditi na impuls generisan izvanrednom prodajom njenog hečbek partnera. U poslednjih nekoliko godina, oko 25% svih Astra modela prodatih u Evropi su bili karavani.

 

Opel Ampera_2Sa modelom Opel Ampera, buduća mobilnost počinje sada

 

Električna mobilnost je najbolje rešenje za smanjenje emisije automobila i zavisnosti od benzina, ali ako će električni automobili dati značajan doprinos životnoj okolini i društvu, oni moraju da budu atraktivni različitim profilima kupaca, a ne samo ljudima koji žive u gradskim ili prigradskim područjima. Sada je ovaj ambiciozni cilj postao znatno lakši za realizaciju – sa revolucionarnim električnim automobilom Ampera.

Većina vozača će električni automobil, kao što je Ampera, veoma lako prihvatiti. To je zbog toga što pored moćne litijumsko-jonske baterije od 16 kWh, ima i jedinstven električni pogonski sistem koji produžava njegov opseg vožnje. I dok pruža sve pogodnosti vrhunskog električnog vozila na baterije, kao što su nulta emisija i živahne performanse, inovativna  Ampera nije pristala na kompromis u pogledu tipičnih nedostataka, kao što su ograničen opseg ili dugi sati nepokretnosti tokom punjenja velike baterije.

To čini Amperu sa petoro vrata i četiri sedišta prvim električnim automobilom u Evropi koji vlasnicima pruža slobodu da voze gde i kad god žele, bez brige o tome da li će ostati negde pored puta sa praznom baterijom.