262581Opel Astra ecoFlex sada sa Start/Stop tehnologijom i samo 104 g/km emisije CO2

 

Sada sa Start/Stop tehnologijom, Astra 1.3 CDTI ecoFlex pruža još veću efikasnost Opelovog kompaktnog automobila: hečbek verzija sa petoro vrata i sa Start/Stop tehnologijom koja umanjuje emisiju CO2 gasova sa 109 na samo 104 g/km i potrošnju goriva sa 4,1 litra na 3,9 litara na 100 km. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, uz kombinaciju sa mnoštvom mehaničkih i aerodinamičnih poboljšanja, kupci sada mogu da uštede novac uživajući u poreskim olakšicama u mnogim evropskim zemljama. Cene nove Astra 1.3 ecoFlex sa Start/Stop tehnologijom kreću se od 19,780 evra u Nemačkoj.

Astru ecoFlex pokreće ekonomični, višecilinidrični 70 kW/95 ks 1.3 CDTI turbo dizel motor. Obezbeđujući obrtni momenat od 190 Nm između 1,750 i 3,250 rpm, on koristi zajedničku šinu (common rail), višestruki sistem ubrizgavanja goriva koji radi pod pritiskom od 1,600 bara i uz turbo punjač sa varijabilnom geometrijom. On se takođe isporučuje sa novim E59 kontrolnim agregatom kao i poboljšanim recirkulacionim modulom za izduvne gasove (EGR) koji je sada baziran na vodenom hlađenju kako bi se smanjila emisija. Dodatno, on je opremljen dizel filterom za prečišćavanje čestica (Diesel Particulate Filter -DPF) kao standardnom opremom. Uz Astra 1.3 CDTI ecoFlex ide i peto-stepeni manuelni prenos optimizovan za najekonomičniju potrošnju goriva.

Povezana vest:  Restilizovana Honda Legend

Dok je hečbek 1.3 CDTI ecoFlex verzija sa petoro vrata moguća sa ili bez opcije za Start/Stop tehnologiju, novi Sports Turer dolazi sa ovim sistemom unapred postavljenim. Potrošnja hečbek modela je 4,1 l/100 km uz emisiju od 109 g/km CO2.

Astra 1.3 CDTI ecoFlex ima poboljšane performanse u aerodinamici sa aktivnim vazdužnim poklopcem ugrađenim u prednju rešetku: on se otvara kako bi omogućio strujanje vazduha kroz motor pri manjim brzinama i onda se automatski zatvara pri većim brzinama kako bi omogućio ravnomerno strujanje vazduha na prednjem delu automobila. Ovaj sistem je dopunjen pažljivo-podešenom aerodinamičkom postavkom sa donje strane automobila. Kako bi se optimizovala potrošnja goriva, indikator za pomeranje „ka gore“ („shift up“) je ugrađen u glavnu kontrolnu tablu. Ova opcija je moguća za sve Astra modele koje su opremljene manuelnim prenosom.

Povezana vest:  FIATOVI DIZEL MOTORI ZA SUZUKI VOZILA U INDIJI

Astra ecoFlex je deo Opelove ecoFlex dizel linije automobila sa niskom emisijom štetnih gasova, u koje su uključeni modeli: Korsa 1.3 CDTI (70 kW/95 ks) sa 94g/100 km, Insignia 2.0 CDTI (118 kW/160 ks) sa samo 129g. Opel ulaže više od milijardu evra u nove pogone kako bi uspostavio „čistiju“ vožnju. Sve počinje sa optimizovanjem motora prave veličine, pružajući alternativna goriva kao što su LPG i CNG kao i popularizovanje Start/Stop tehnologije. Ova težnja se nastavlja sa novim, alternativnim pogonskim sistemom kao što će to nuditi Opel Ampera, Opelovo električno vozilo sa produženim dometom, koje treba da se pojavi na tržištu krajem 2011 godine. Uz ovo rešenje, tu su i hibridna kao i vozila sa kompletnim pogonom na baterije.

Povezana vest:  Kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS), na pisti NAVAK, predstavila je aktuelnu gamu vozila korisnicima najprestižnijeg paketa proizvoda i usluga Banca Intesa