2012_04_24_Chevrolet_EN-V_2.0_koncept

General Motors u Pekingu predstavio konceptno vozilo Chevrolet EN-V 2.0
 
General Motors je na sajmu Auto Kina 2012 otkrio svoju viziju koncepta Chevrolet EN-V 2.0 – nove verzije revolucionarnog mobilnog koncepta sa Svetske izložbe 2010 u Šangaju.
„Naši dizajneri i inženjeri istražuju celi niz mogućnosti za pretvaranje koncepta EN-V u stvarnost. Koncept EN-V 2.0 koristiće tehnologije poput mobilnog interneta, elektrifikacije i telematike da bi pomogao da se promeni način na koji doživljavamo i koristimo automobile i osigurao održivu budućnost za našu industriju“, rekao je Kevin Wale, predsednik i izvršni direktor GM Kina grupe. „Novi dizajn koncepta EN-V 2.0 koji pokazujemo danas naša je vizija sledećeg koraka.“
Izvorni koncept EN-V (Electric Networked-Vehicle, električno umreženo vozilo) bio je glavna zvezda u paviljonu SAIC-a/GM-a na Svetskom sajmu 2010 u Šangaju i globalno jedan od GM-ovih koncepata o kojemu se najviše pričalo. Ovaj električni dvosed predstavio je novu automobilsku DNK temeljenu na spoju elektrifikacije i povezivosti. Razvijen je da bi pokazao kako se mogu izbeći problemi kao što su saobraćajne gužve, nedostatak mesta za parkiaranje, kvalitet vazduha u gradskim centrima i troškovi održavanja u gradovima budućnosti.
„Vrlo smo uzbuđeni zbog koncepta EN-V 2.0 koji otelotvoruje suštinu svojeg prethodnika, ali koji je i evoluirao u dizajn koji je još praktičniji za svakodnevno korišćenje“, rekao je Wale. „Kombinacija senzorske tehnologije, bežične komunikacije i navigacije temeljene na GPS-u predstavlja tehnološki temelj, čiji bi delovi potencijalno mogli da budu prethodnica stvaranja naprednih ličnih transportnih sistema budućnosti.“
„Dizajnirali smo Chevrolet EN-V 2.0 tako da ima modularnu konstrukciju, pa naši inženjeri imaju mogućnost stvaranja jednostavnog vozila s ručnim upravljanjem ili složenijeg, potpuno autonomnog i umreženog vozila“, objasnio je Wale.
Mogućnost bežične komunikacije uključena u koncept, tu je radi stvaranja „društvene mreže“ koju koriste vozači i putnici da bi komunicirali s prijateljima ili poslovnim saradnicima tokom putovanja gradskim ulicama. GM planira da testira prototipove modela EN-V 2.0 u pilot-projektima širom Kine.

O Chevrolet-u
Chevrolet je najveći svetski brend General Motors-a koji godišnje prodaje oko četiri miliona vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svetski automobilski brend kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brendova na svetu. Chevrolet automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost i nude izvanrednu vrednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švajcarskog iseljenika Louisa Chevrolet-a, ovaj brend je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na evropsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u zapadnoj i srednjoj Evropi. Chevrolet-ov evropski portfolio sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i varijantama s pet vrata, porodični monovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette i električni automobil s proširenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će da predstavi karavansku izvedbu Cruze-a i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevrolet-u može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.
Kontakt
Andrea Stamenić
Marketing & PR Manager
Serbia, Montenegro, Macedonia and Albania
Chevrolet CEE LLC
Belgrade Representative Office
ph. +381 11 655 57 45
mob. + 381 65 348 46 40

 

Povezana vest:  Opel Astra – najprodavaniji automobil u Srbiji