Restilizovana Honda CR-V

Honda_CRV_08CR-V model za 2010. godinu opremljen je Hondinim proslavljenim i-DTEC dizel motorom koji odgovara normi EuroV, što ovom automobilu daje veću snagu, istovremeno zadovoljavajući najnovije emisione standarde. Još jedna važna novina je i to da će CR-V biti dostupan sa dizel motorom u kombinaciji sa automatskim menjačem. i-DTEC motor, u kombinaciji sa automatskim menjačem, već je naišao na dobar prijem kod modela Accord. Ovaj menjač je neznatno modifikovan za ugradnju u CR-V, kako bi se omogućila njegova primena na prenosnom mehanizmu sa pogonom na sva četiri točka i vozilu drugačijeg načina primene. 

Da bi se smanjila potrošnja goriva, automatski menjač je opremljen grejačem menjačkog ulja, sa ciljem njegovog bržeg zagrevanja nakon pokretanja motora. Za slučaj vučenja drugog vozila ili drugih aktivnosti pod velikim opterećenjem, automatskom menjaču je dodat i hladnjak menjačkog ulja, kako bi se njegova temperatura održala stabilnom. 

Snaga motora i-DTEC povećana je za 10Ks na 150Ks, a obrtni momenat je povećan za 10Nm na 350Nm, dok je emisija CO2 smanjena. Novi i-DTEC opremljen je i dvostrukim filterom čestica kako bi se omogućilo brže zagrevanje, sa većim područjem regerenacije kako bi se poboljšale performanse. Motor i-DTEC ispušta značajno niže količine oksida azota (NOx) i čestica, i emituje 173g/km CO2 (ručni menjač), odnosno 195g/km (automatski menjač).

Povezana vest:  Svetska premijera u Parizu: Opel ADAM osvaja prestonicu mode

Štedljivi benzinski motor, i-VTEC, radne zapremine 2,0 litra se i dalje proizvodi i sada odgovara strožoj emisionoj regulativi Euro V. Ovaj ekonomični motor će biti dostupan sa šestostepenim ručnim ili petostepenim automatskim menjačem. Modeli CR-V sa ručnim menjačem biće opremljeni svetlosnim indikatorom stepena prenosa (SIL), što ima za cilj da pomogne korisnicima da smanje potrošnju goriva i emisiju CO2. Interni testovi ukazuju da se može dostići ušteda od 0,2 l/100km ili 5g/km CO2 ukoliko se slede instrukcije sistema SIL. 

HONDA_CR-V_1Revizija vešanja

Hondini inženjeri su izvršili reviziju geometrije i amortizera kod modela CR-V. Krajnji rezultat je povećana udobnost vožnje, koja ne ugrožava okretno rukovanje sadašnjeg modela i njegovo odlično držanje na putu. Ugao amortizera, njihovi ventili i silen blokovi u sistemu vešanja su optimizovani tako da povećaju udobnost vožnje, smanje buku prilikom kretanja i unaprede upravljanje koje je i do sada bilo upečatljivo. 

Stilizacija eksterijera

Zasnovan na sofisticiranom eksterijeru trenutnog modela, CR-V model za 2010. dobija revidirani prednji i zadnji branik, novu masku i nove naplatke od lake legure prečnika 17 inča ili 18 inča. Naplaci od lake legure su po prvi put standardni kod svih verzija. 

Novi branici su dobili veće površine u boji karoserije i profile malo izmenjenih linija. Branici kod modela najvišeg nivoa opreme će biti u potpunosti u boji karoserije, što ističe linije revidiranog prednjeg i zadnjeg dela karoserije. Na prednjoj maski se sada ističe tanja centralna linija sa obe strane oznake sa slovom “H” u boji karoserije, umesto dosadašnje hromirane. 

Povezana vest:  FIAT POSTAO VEĆINSKI VLASNIK KAPITALA U CHRYSLERU

Model 2010. biće dostupan u tri potpuno nove boje: Urban Titanium i Alabaster Silver. 

HONDA_CR-V_Entertain_interiorIzmene enterijera

Enterijer restilizovane Honde CR-V obiluje mnogobrojnim unapređenjima u odnosu na enterijer prethodne verzije iako je i do sada bio privlačan i praktičan. 

Sve presvlake sedišta su redizajnirane tako da pojačaju doživljaj visokokvalitetnog enterijera ovog modela. Kod modela sa kožnim sedištima, štepovi su sada u kontrastu sa bojom materijala, a kod modela sa kožom boje slonove kosti, boja podne obloge je promenjena u smeđu, da bi se smanjio uticaj blata i prašine. Ove izmene su dopunjene i naslonima za ruke povećane širine na vozačkom i suvozačkom sedištu, što ima za cilj povećanje udobnosti.

Novi CR-V opremljen je i novim unapređenim muzičkim sistemom, opremljenim priključkom za iPod ili neki drugi slični MP3 muzički uređaj. USB priključak je diskretno postavljen u gornji deo kasete sa strane suvozača, otklanjajući tako potrebu da se vide bilo kakvi kablovi ili priključci. 
Sistem HFT, jednostavan za upotrebu i kompatibilan sa Bluetooth vezom, takođe je doživeo niz unapređenja kako bi omogućio prebacivanje telefonskih brojeva kada se koristi sa kompatibilnim mobilnim telefonom. Kod modela opremljenih satelitskom navigacijom, moguće je birati telefonske brojeve preko tastature na ekranu osetljivom na dodir. 

Povezana vest:  Meriva, Mokka i Klaudjia -savršeni Opel partneri iz Nemačke

Honda_CRV_40Hondini inženjeri su dodali modelu CR-V čitav niz funkcija kako bi dodatno povećali njegovu praktičnost. Kod modela najvišeg nivoa opreme, ubacivanje menjača u položaj za hod unazad, automatski menja položaj spoljnog retrovizora na suvozačkoj strani, kako bi se vozaču omogućio bolji pogled na ivičnjak ili prepreke pored vozila. Vozilo je opremljeno i unutrašnjim retrovizorom sa automatskim zatamnjenjem, kako bi se povećala bezbednost u vožnji u noćnim uslovima.  

Napredne bezbednosne tehnologije

Sistem upozorenja na ispumpane gume (Deflation Warning System – DWS) se po prvi put ugrađuje u sve verzije modela CR-V, sa ciljem smanjenja rizika oštećenja vozila usled defekta na gumama. Adaptibilni tempomat (Adaptive Cruise Control – ACC) je funkcija tempomata sa radarskom kontrolom koja održava zadato odstojanje u odnosu na vozilo ispred, dok sistem kočenja radi izbegavanja sudara (Collision Mitigation Braking System – CMBS) predviđa sudare i upozorava vozača, pre nego što počne da koči i zateže prednje sigurnosne pojaseve ukoliko situacija postane kritična. Ovi sistemi su opcioni kod modela najvišeg nivoa opreme.