mercedes_sajam_2011 

Nema kupaca, nema sajma automobila
 
U Srbiji je u 2011. godini prodato oko 29,000 vozila ili za oko 30 odsto manje nego prethodne godine, kažu u Asocijaciji uvoznika vozila i delova Srbije.
Predsednik Asocijacije Miloš Petrović je kazao da su to poražavajući rezultati.
-U ovoj godini prodato je jedva 29,000 vozila, i to sve zajedno sa ’puntom’ koji je uz subvencije države bio najprodavaniji automobile – kazao je Petrović.
Petrović je podsetio da je u 2010. prodato 40,000 vozila, a 2008. „koja je bila reper stabilnosti tržišta“ – 57.000 vozila, te je jasno da su ovogodišnji rezultati poražavajući.
On je naglasio da je u 2011. godini prodato samo 4,193 Punta ili za oko 70 odsto manje nego prošle godine, kada je prodato oko 12,000 tog automobila „za koji se u narodu kaže da je auto koji može da se kupi samo uz ličnu kartu“.
-Šta mi uvoznici onda da očekujemo i kako da se borimo, jer na tržištu nemamo svi iste uslove prodaje, nismo svi na isti način podržani i nemamo iste uslove finansiranja – kazao je Petrović.
On je naglasio da je zbog takve situacije na tržištu automobila skupština te asocijacije odlučila da uvoznici u 2012. godini neće izlagati na izložbi automobila „BG kar šou 2012.“.
-Uvažavajući sve uslove i ponude koje nam je dao Beogradski sajam mi smo imajući u vidu situaciju na tržištu automobila doneli odluku da nismo spremni da dva puta imamo sajamske izložbe, dok Evropa to radi svake druge godine – kazao je on.
Petrović je dodao i da je Srbija jedina zemlja u okruženju gde se svake godine održava Sajam automobila.
Prema njegovim rečima Srpska asocijacija uvoznika vozila i opreme koju čine 97 odsto svih uvoznika na tržištu, godišnje u budžet Srbije unese preko 500 miliona evra.

 

Povezana vest:  Šampion fleksibilnosti samo za srpsko tržiše - Opel Meriva po neverovatnoj ceni od 11.990 evra