Ispravan motor i sistem za ubrizgavanje osnovni je uslov da se plin može ugraditi

Plin kao zamka

gas4277Visoka cena motornog benzina razlog je što se sve veći broj vlasnika automobila odlučuje za ugranju plinskuh uređaja u svoja vozila. Ušteda na ceni pogonskog goriva uglavnom predstavlja priuritet dok se uslovi kao i način ugradnje same plinske instalacije stavljaju u drugi plan. Uslovi po kojima se dobija potvrda atesta automatski ne znači da plinska instalacija u potpunosti odgovara sistemu ubrizgavanja. Pojašnjenja radi sam atest, nije i potvrda o usklađenosti samog sistema za gas sa sistemom za ubrizgavanje. Dakle to atest ne potvrđuje, njegova uloga je da sertifikuje da je plinski uređaj montiran prema standardima i da kao takav ne ugrožava bezbednost vozila i putnika. Zato treba biti jako oprezan da bi plinom moglo da se uštedi što je i osnovna ideja zbog koje se on uopšte i ugrađuje.

Povezana vest:  Volkswagen Grupa je kompanija od najvećeg poverenja

U ovlašćenom „Boš servisu Ninić”, zato savetuju da se pre same ugradnje plina provere svi sklopovi zaduženi za ubrizgavanje i paljenje da bi se tek onda pristupilo odabiru i ugradnji odgovarajućeg uređaja.

– Neophodno je da rad motora na benzin bude u potpunosti podešen pre nego što serviser ugradi plin. To znači da potpuna ispravnost podrazumeva da u računaru nema memorisanih grešaka, da su kablovi, svećice, bobine, dizne i benzinska pumpa u dobrom stanju. Tek onda se može ugraditi plin, pod uslovom da odabrana instalacija odgovara sistemu za ubrizgavanje što se razlikuje u zavisnosti od tipa motora.– kaže Vid Ninić šef ovlašćenog „ Boš servisa Ninić “.

Povezana vest:  Opel Flekstrim GT/E je osvojio nagradu “red dot” za dizajn konceptualnog automobila

Gas_autoGeneralni savet za sve one koji su ili tek nameravaju da ugrade plinski uređaj je da ispravnost rada motora provere u nekom od ovlašćenih servisa. Kada se već plin ugradi dobro je takođe proveriti njegovu podešenost i još jedanput automobil podvrgnuti računarskoj dijagnostici kako bi bili sigurni da je plinski sistem ispravan. Uz to treba se pridržavati pravila i trošiti po jedan rezervoar benzina nakon utrošena dva rezervoara plina kako bi se sistem ubrizgavanja održavao u dobroj formi.