Opel-Insignia-OPC-287560-mediumNova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogonskog sistema

Sa 239 kW/325 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 435 Nm, Insignia OPC predstavlja apsolutno najjači model u liniji Opelovih vozila. Model sa pogonom na sve točkove debitovaće sa novim, obnovljenim izgledom i izmenjenom šasijom na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu (od 12. do 22. septembra).
„Insignia OPC zaslepljuje novim sjajem“, tvrdi Michael Ableson, Podpredsednik GME inženjerskog odeljenja. „Obraćajući veliku pažnju na detalje, naši inženjeri su izvršili bitna fina podešavanja na ovom modelu. Ovo je očigledno kada je u pitanju njegov dizajn i čak još bolje vozne performanse. Ovim se OPC plasira direktno u prvu ligu sportskih automobila srednje veličine u serijskoj proizvodnji.“

Pažnje za detalje u spoljašnjosti i unutrašnjosti

Nova Insignia OPC impresionira na prvi pogled. Restilizovan prednji i zadnji deo, sa prepoznatljivim elementima OPC dizajna, kakvi su upadljivi detalji na prednjem delu i izduvna cev integrisana u zadnjem delu, naglašavaju njegovu snagu i prizivaju slike vožnje velikom brzinom na krugovima Nirnburgringa.
Upečatljiva karoserija sadrži vrhunsku tehnologiju. OPC šasija je ojačana, uz poseban fokus na prepravljenu zadnju osovinu – kao i kod drugih članova nove linije modela Insignia – gde su inženjeri modifikovali oko 60 odsto komponenti. Pored toga, znatno su smanjeni buka i vibracije zahvaljujući brojnim finim podešavanjima. Novi ESP softver omogućava još preciznije podešavanje dinamike, posebno kada su u pitanju tendencije podupravljanja. Modifikovan softver za podešivače za FlexRide šasiju sa podesivim amortizerima obezbeđuje optimalnu stabilnost na drumu. Ovo programiranje posebno namenjeno za model OPC model poboljšava voznu dinamiku, omogućavajući bržu i precizniju reakcijuna različite manevre i uslove na putu.
Sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na sve točkove, Insignia OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer: 6,3 sekunde) i postiže maksimalnu brzinu 250 km/h (elektronski ograničeno). U varijanti bez ograničenja, OPC sa ručnim menjačem postiže maksimalnu brzinu od 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Visoko-performantne, Brembo kočnice osiguravaju brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i tokom intenzivne upotrebe.
Pored toga, Insignia OPC koristi i prednosti svog elektronski upravljanog sistema 4×4. Sistem pogona na sve točkove uključuje visoko-kvalitetno kvačilo, koje radi na Haldex principima, i elektronski diferencijal za ograničeno proklizavanje, kako bi omogućio vrhunsku vuču. Konstantno se prilagođava uslovima koji vladaju na putu, i neosetno menja raspodelu obrtnog momenta od 0 do 100 odsto između prednje i zadnje osovine, kao i između zadnjih točkova. U kombinaciji se elektronski upravljanom FlexRide premium šasijom, sistem pogona na sve točkove postavlja standarde kada su u pitanju vreme reakcije i upravljanje vozilom.

Povezana vest:  Opel GT Concept inspirisao katiu_mi: Vizuelna umetnica se susrela sa automobilom iz snova

Ambijent auto-sporta u enterijeru

Kabina dočekuje vozače modela OPC u klasičnom ambijentu auto-sporta. Recaro performantna sedišta, koja su takođe opciono na raspolaganju u izvedbi od kože sa memorijskom funkcijom, OPC ručica menjača i potpuno nova glavna instrument tabla i središnja konzola odišu vrhunskim kvalitetom. Osim osnovnih informacija, vozači mogu da vide posebne detalje, poput onih o pritisku i temperaturi ulja, naponu akumulatora, položaju ventila za dovod goriva i gravitacionoj sili koja se javlja usled bočnog ubrzanja, na opcionom 8-inčnom displeju za očitavanje mernih vrednosti.
Novi performantni upravljač (opciono sa zagrevanjem) uključuje poluge za menjanje brzina, kada je u kombinaciji sa automatskim prenosom. Zahvaljujući tome vozač modela OPC može ekstremno brzo da vrši ručno menjanje brzina, čak i kad je uključen automoatski režim. Ako su poluge za menjanje brzina neaktivne najmanje 12 sekundi, vozilo nastavlja da vozi normalno u automatskom režimu. Na taj način nova Insignia OPC udobno kombinuje prednosti manuelnog i automatskog rada.

Povezana vest:  Zabavan i brz - Peugeot 208 GTi