MOTOCIKLIZAM

MILOVANOVIĆ NA TURNEJI OD TJUNERA DO ŠNAJDERA

 

Lakši vozač, jači motor

 

grobnik19.VIII (29)Miloš Milovanović, poput svih velikih takmičara, decembar mesec maksimalno koristi, da se pripremi za narednu sezonu u kojoj će se ogledati na dva fronta u brzinskom motociklizmu. Jedan je klasičan, kružne trke u najjačem regionu i drugi je stvar izdržljivosti.

Za početak akcent je stavljen na Alpe Adrija, koji je po svemu sudeći viđen za osvajanje šampionske titule. Bez snažnog motora u žestokoj konkurenciji i što lakšeg jahača, nema ni vrhunskih rezultata, tokom sezona na stazama u centralno evropskom regionu. Svetsko endurans prvenstvo, nikako nije u drugom planu, već će i ono doći na red.

Povezana vest:  FORMULA 1, Mihael Šumaher: Na sreću, nije mi se ništa dogodilo

„Kraus rejsing centar“ u Nemačkoj pokraj staze Hokenhajm, tjunerska je radionica u kojoj će Lotar Kraus, probati da „izvuče“ što više konjskih snaga iz  suzukija K 9, na kojem će Milovanović jurišati do titule. Posao je zahtevan i ozbiljan ali će se svakako isplatiti.

– Pripreme su zvanično počele. Prvi korak je tjunerska radionica Kraus rejisng, koja će učiniti maksimum napora, da K 9 na stazi ima što više veselih konjskih snaga, a da ne izgubi na sigurnosti. Činjenica je, da je to vrlo teško, tako da nema veliki broj majstora koji to mogu i znaju. Ujedno ću o istom trošku, testirati svojstva novog motul ulja, koje se koristi u svetskom super bajk šampionatu – rekao je Milovanović.

Povezana vest:  Borković na Hungaroringu

Da li je došlo vreme da se Alpe Adrija šampionatu okitite titulom?

– Posle nekoliko vrlo uspešnih sezona, koje sam iskoristio da se upoznam sa svim stazama, na kojima se vozi Alpe Adrija, mogućnostima motora marke suzuki i naravno konkurencijom, smatram da je došlo vreme da se na kraju sezone okitim šampionskom titulom. Mnogi će misliti da je to pretenciozno, ali ću ih samo podsetiti, da nisam ove godine vozio na dva fronta, Adrija bi bila moja – jasan je Milovanović.

Povezana vest:  Hirvonen na kraju sezone završava karijeru

Posle tjunerske radionice, valja otići i do vrhunskog šnajdera za moto kombinezone. Daineze definitivno sledeća je stanica Milovanovića u okviru decembarskih priprema.

– Naporne fizičke pripreme u dosadašnjem periodu uslovile su novu liniju, tačnije značajno sam smršao, tako da je neophodno da mi sašiju kombinezon po meri. Isti onakav koji je tokom minule sezone testirao i promovisao Valentino Rosi. Snaga motora u direktnoj je srazmeri sa težinom jahača. Što je vozač lakši, to više ima raspoloživih konjskih snaga, po kilogramu težine – otkriva malu tajnu Miloš Milovanović.