
Rabrenović i Radivojević rutinski
Vladica Rabrenović i suvozač Radmil Radivojević u reno kliu 2.0, aktuelni šampioni Srbije u najzahtevnijoj auto disciplini, pobednici su u generalnom plasmanu, ujedno i klasi N3, prvog beogradskog relija „Memorijal Mirko Martinović“. Konstantno dobrom i mudrom vožnjom u sva tri kruga, rutinski su došli do cilja i najavili da su spremni da odbrane titulu.
– Odradili smo „naše“ i gledali ostvarena vremena na brzinskim ispitima, posle svakog kruga. Kada u nekoliko desetih delova sekunde razlike, odradite po četiri put Avalu i Košutnjak, realno je da očekujete pobedu. Istina, posle trećeg servisa, saznali smo da je konkurencija imala problema, što nas je direktno gurnulo u prvi plan. Stići do cilja sa takvim saznanjem i nije bio neki problem, ali ću reći da je automobil odlično funkcionisao – rekao je na ciljnoj rampi Rabrenović.
Drugo mesto na pobedničkom podijumu u generalnom plasmanu, ujedno u klasi N4, pripalo je Borisu Đorđeviću i Predragu Milosavljeviću, u micubiši lanseru devete evolucije.
– Na trećoj Avali imali smo određenih problema, što nas je koštalo oko 50 sekundi zaostatka. Na kraju, taj zaostatak bio je nedostižan, tako da nismo bez razloga srljali, već smo gledali da sigurno dođemo do cilja. Činjenica je da smo, u jednom trenutku, bili vodeći u generalnom plasmanu, ali isto tako treba reći da su druge posade dobro vozile, a neki su morale da odustanu zbog kvarova ili izletanja – podsetio je Đorđević.

– Ksara je sada u potpunosti spremna i za Srbija reli. Mogu odmah da startujem ako treba – poručio je dobro raspoloženi Stamenković. – Svi koji su srećni što nas vide na cilju, raduju nas, a oni koji nisu verovali da auto i mi možemo do kraja, neka se zapitaju u kom pravcu vodi njihovo razmišljanje.
Od 33 prijavljene posade, ispred Starog Dvora u 10.01 startovalo ih je 26, da bi posle osam brzinskih ispita na cilj u 17.15 stiglo 17 autmobila. Posle prvog kruga (dve Avale i jedan Košutnjak) Dušan Borković je i pored okretanja kod „Ace devetke“, imao 12 sekundi prednosti nad Đorđevićem, a on samo četiri deseta dela sekunde bolje vreme od Petrovića.
Borkoviću se na drugoj Avali zaglavljuje gas i mlada nada domaćeg sporta, morao je pre vremena da završi prvo ovosezonsko takmičenje, koje je bodovano za CEZ ( Centralno evropsku zonu) i nacionalni šampionat. Srđan Petrović je bio nešto bolje „sreće”, ostavši bez turbine, ali to je u isto vreme značilo da je mogao da se pozdravi sa dobrim rezultatom, imajući u vidu da se njihova posada jedina bodovalo samo za generalni plasman.
Na Avali prilikom silaska u drugom krugu, prvo su izleteli Slobodan Jovanović i Dario Konstatinović u pežou 206, bez težih posledica, što se ne može reći i za auto. Vladimir Zečević i Marko Vučković, nešto kasnije, gotovo na istoj lokaciji, izleću sa staze, uz komentare publike da je popularni Dika imao i pokušaje da spase već gotovu stvar.

Pehar za prvo vreme na Avali u klasi N3, u kojoj je nekada vozio i Mirko Martinović, osvoji je Srđan Višnjić, a u A2 Miodrag Šarac.
NEZVANIČNI REZULTATI
Generalni plasman: 1. Vladica Rabrenović – Radmil Radivojević, 2. Boris Đorđević – Predrag Milosavljević, 3. Todor Stamenković – Bratislav Jovanović, 4. Đanaluka Roko – Milan Misailović, 5. Mile Cvjetičanin – Vukašin Tomić.
