uefa champions league

Masterkard produžio sponzorstvo UEFA Lige šampiona

Kompanija Masterkard (MasterCard) saopštila je danas da je njeno dugogodišnje sponzorstvo UEFA Lige šampiona produženo za još tri sezone, sve do 2018. godine.
Taj produžetak sponzorstva, kako je objašnjeno u saopštenju, uključuje sponzorstvo UEFA Super kupa, finala UEFA Lige šampiona za žene i finala UEFA Lige za mlade. Pored toga, ta kompanija će i dalje biti sponzor maskota igrača UEFA Lige šampiona.
Masterkard podržava najprestižnije evropsko fudbalsko takmičenje već više od 20 godina i nastaviće da približava fudbalske navijače širom Evrope i sveta jedan korak bliže UEFA Ligi šampiona putem platforme Neprocenjiva iznenađenja (Priceleš Surprises).
Konkretan projekat u vezi sa maskotama igrača pruža deci iz celog sveta ekskluzivnu mogućnost da uživaju u zaista neprocenjivom iskustvu tako što će izaći na fudbalski teren zajedno sa zvezdama UEFA Lige šampiona pred utakmice u okviru grupne i nokaut (knock-out) faze, kao i na samoj finalnoj utakmici, koja će se 2016. godine održati na stationu Đuzepe Meaca u Milanu.
-Izuzetno smo ponosni i srećni što smo obnovili sponzorstvo sa UEFA Ligom šampiona, što je partnerstvo koje datira još od 1994. godine. Vremenom smo videli nebrojene neprocenjive trenutke na terenu, a ljubav navijača prema ovom velikom takmičenju i dalje raste širom sveta – rekao je direktor marketinga Masterkarda Radža Radžamanar. 
Potpisivanje ugovora o nastavku sponzorstva pozdravio je i direktor marketinga UEFA Gaj Loren Epstin koji je istakao da je UEFA oduševljena što sarađuje s Masterkardom „koji će i dalje igrati integralnu ulogu u zbližavanju UEFA Lige šampiona sa navijačima“.

Povezana vest:  Mpela sa vratio u Mamelodi, na leto menja klub