Hyundai_busKia produžila partnerstvo sa FIFA-om do SP 2022. godine

 

Vodeći ljudi automobilske grupacije Hyundai-Kia Automobile Group produžili su partnerstvo sa svetskom fudbalskom federacijom FIFA tako da do 2022. godine Korejci ostaju glavni automobilski partner FIFA-e.

S obzirom na to da su u grupaciji Hyundai-Kia veoma zadovoljni sponzorstvom odlučili su se za produženje čak četiri godine pre isteka ugovora. Tako će Korejci imati prava do upotrebe svojih brendova i proizvoda na svim takmičenjima pod okriljem FIFA, što pored svetskih prvenstva 2018. godine u Rusiji i 2022. godine u Kataru uključuje i sva ostala fudbalska takmičenja (SP U-17, U-19, U-21 i ženska takmičenja).

Povezana vest:  Napoli siguran protiv Livorna, Verona slavila u Bolonji

Kia je postala partner FIFA 2007. godine i od tada intenzivno razvija svoj odnos sa strankama, jer najstariji korejski proizvođač sa svojim novim modelima – kao što je FIFA postavila standard za vrhunski fudbal – želi postavljati najviše standarde na području kvaliteta, dizajna i perfomansi vozila.