Carlsberg-Fan-Challenge-FacebookCarlsberg traži najvernijeg navijača – Šta biste sve učinili da se nađete u središtu događaja UEFA EURA 2012™?

Carlsberg donosi izazov za fanove širom sveta- UEFA EURO 2012™ Carlsberg Fan Challenge™ – koji će najodanijim navijačima pružiti priliku da budu deo, sada već rasprodatog fudbalskog spektakla, koji nas očekuje sledećeg leta u Poljskoj i Ukrajini.

Kako se fudbalske ekipe kvalifikacionih grupa polako približavaju završnici velikog evropskog takmičenja, Carlsberg predstavlja prvi deo svoje marketinške kampanje koja fanove širom sveta poziva da pokažu šta bi sve učinili da osvoje ulaznice za UEFA EURO 2012™. Jedan srećnik među njima će takođe dobiti i priliku da osvoji glavnu nagradu – priliku da najboljem igraču uruči nagradu Carlsberg Man of the Match na finalnoj utakmici takmičenja sledećeg leta.

Povezana vest:  Milijaš pobedio Žigića, slavio i Bolton sa igračem manje

Iako su ulaznice za prvenstvo u Poljskoj i Ukrajini već rasprodate, Carlsberg Fan Challenge™ najodanijim fanovima daje priliku za osvajanje ulaznica, kao i Carlsberg UEFA EURO 2012™ promotivnog materijala putem mesečnih nagradnih igara. Kampanja je već pokrenuta na Carlsbergovoj Facebook stranici, putem koje Carlsberg, kao jedan od najvernijih UEFA EURO™ sponzora, poziva fanove da se tokom narednih meseci uključe u izazov. Ono što je potrebno učiniti jeste “lajkovati” stranicu čime takmičar ulazi u seriju izazova i zadataka kojima može pokazati na šta je sve spreman, kako bi se našao u središtu ultimativnog fudbalskog događaja. Svaki uspešno odrađeni zadatak će biti nagrađen virtualnim Carlsberg UEFA EURO 2012™ Fan Challenge trofejem. Što više trofeja takmičar osvoji, povećava svoju priliku za osvajanje ulaznica u mesečnim takmičenjima.

Povezana vest:  Božović: Možda i najbolja utakmica ove sezone

Osim toga, kako će se približavati početak prvenstva, takmičari će moći da osvoje jedinstvenu priliku da nakon finalne utakmice EURA 2012™ uruče Carlsbergovu nagradu za igrača utakmice.

Keld Strudahl, Direktor marketinga u Carlsbergu, objašnjava:

“Carlsberg je oduvek podržavao fudbal i jako cenimo naš dobar odnos i povezanost sa fanovima kroz različite aktivnosti. Nastavljamo na isti način i na UEFA EURO 2012™, a naša kampanja će nagraditi fanove širom sveta koji pokažu šta  bi sve uradili da budu deo ovog spektakla. Kroz niz zanimljivih izazova, nekoliko najsrećnijih takmičiće se za osvajanje prilike da uruče Carlsbergovu nagradu najboljem igraču utakmice neposredno nakon samog finala. Niko drugi ne može ponuditi fudbalskim fanovima ovakvo jedinstveno iskustvo i željno iščekujemo da vidimo na šta će fanovi biti spremni za ovaj neverovatan sport.“

Povezana vest:  Urugvaj u osmini finala Svetskog prvenstva

Carlsbergova duga tradicija uključenosti u fudbal

Carlsberg je jedan od najodanijih sponzora Evropskog fudbalskog prvenstva počev od 1988., i službeni je partner UEFA EURO 2012™. Brend neguje dugu tradiciju podržavanja fudbala kroz velika globalna sponzorstva državnih reprezentacija i međunarodnih takmičenja. Carlsberg je od 1970. bio prvi komercijalni sponzor reprezentacije Danske i nacionalne lige. Ovo sponzorstvo se održalo do danas, zajedno s sponzorstvom reprezentacija Engleske, Irske, Srbije i Bugarske.

Carlsberg širom Evrope i šire podržava i klupski fudbal uključujući dugogodišnju saradnju s fudbalskim klubom Liverpool, nedavno najavljen ugovor sa Arsenalom i Tottenham Hotspurom (Engleska), zatim FC Copenhagen, OB-Odense (Danska), Hamburg SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Nemačka), FC Porto (Portugal) i mnoge druge.