Thomas Bach

Bridžston postao jedan od najvećih sponzora MOK-a

Japanski proizvođač guma Bridžston potpisao je danas 10-godišnji ugovor sa Međunarodnim olimpijskim komitetom (MOK) i postao je jedan od njegovih vodećih sponzora.
Čelnici Bridžstona nisu želeli da otkriju finansijske detalje ugovora, ali japanski mediji naveli su da je kompanija platila 344 miliona dolara da postane jedan od najvećih sponzora u komercijalnom programu MOK-a poznatim kao „TOP“.
Ugovor stupa na snagu od Olimpijskih igara 2016. godine u Rio de Žaneiru i pokrivaće Zimske igre u Pjongčangu 2018. godine, Olimpijske igre u Tokiju 2020. godine, kao i Zimske i Letnje igre 2022. i 2024. godine.
Predsednik MOK-a Tomas Bah je u Tokiju potpisao ugovor sa Izvršnim direktorom Bridžstona Masakijem Cujom.
-Zadovoljni smo što je Bridžston u TOP programu i uzbuđeni što su pokazali dugoročnu posvećenost olimpijskom pokretu – rekao je Bah.
Japanska kompanija Panasonik je u februaru produžila ugovor sa MOK-om do 2024. godine.

Povezana vest:  OI 2016, Gojko Pijetlović: Svaku utakmicu gledamo kao poslednju