Elizamebt Alaman -Marketing MOK-a, Vlade Divac i Djordje Visacki

U Beogradu otvoren marketing seminar na temu olimpijskog brenda

 

U Beogradu je otvoren dvodnevni Regionalni marketing seminar za predstavnike Nacionalih olimpijskih komiteta Centralne i Jugositočne Evrope koji Olimpijski komitet Srbije organizuje u saradnji sa Marketing sektorom Međunarodnog olimpijskog komiteta (MOK) i uz podršku Olimpijske solidarnosti MOK.

Seminar je svečano otvorio predsednik OKS Vlade Divac koji je učesnicima poželo dobrodošlicu i uspešan rad. „Saradnja i razmena iskustava na ovom planu kao i u drugim sferama rada nacionalnih olimpijskih komiteta je od velike važnosti. Želim vam uspešan rad i prijatan boravak u Beogradu. Nadam se da ćete biti zadovoljni uslovima za rad. Prošle godine smo imali priliku da organizujemo Generalnu skupštinu Evropskih olimpijskih komiteta na istom mestu i nadamo se da ćemo ponovo biti podjednako uspešni,“ rekao je predsednik OKS.

Povezana vest:  OI 2016, Srpski vaterpolisti: Ostaje nam da pobedimo u preostala dva meča

Generalni sekretar OKS Đorđe Višacki pozdravio je učesnike seminara: „Ovo je veoma značajan događaj i zahvalni smo Međunarodnom olimpijskom komitetu na podršci u organizaciji. Važno je da ujedinimo sve institucije i da objedinimo sve potencijale da bismo stvorili platformu koja će omogućiti da se obezbede značajnija sredstva i ojača podrška nacionalnim olimpijskim timovima.“

Seminar ovog tipa, po prvi put se organizuje u regionu Centralne i Jugoistočne Evrope, a učesnici dolaze iz Nacionalnih olimpijskih komiteta iz 13 zemalja.

Povezana vest:  OI 2016, Đoković i Zimonjić sigurni na početku Olimpijskih igara

Jedna od osnovnih tema Seminara jeste nova platforma Međunarodnog olimpijskog komiteta za korišćenje olimpijskog brenda. Predavanja na datu temu održaće vodeći ljudi Marketing sektora MOK, a drugi deo seminara odvijaće se kroz interaktivne radionice i razmenu iskustava.

Osnovni cilj Seminara jeste unapređenje primene i korišćenja olimpijskog brenda, kako bi se dalje unapredile marketing aktivnosti nacionalnog olimpijskog komiteta i efikasnije gradio sponzorski pul i samim tim podrška olimpijskom timu.

Povezana vest:  U Olimpijskoj kući održana XX sednica Predsedništva OKS