nole_avala

Ðoković novo zaštitno lice kompanije Uniklo

 

Najbolji teniser sveta Novak Ðokovic postaće novo zaštitno lice jednog od najprestižnijih svetskih brendova – japanskog proizvođaca sportske odeće i opreme Uniklo. Sporazum o sponzorstvu biće potpisan u Parizu.

Novak će nositi majice sa novim logoom već na Roland Garosu, drugom grend slemu sezone.Ðoković je završio svoju saradnju za Serđom Takinijem nakon turnira u Rimu, kada se pridružio ovoj uspešnoj kompaniji koja planira da postane vodeći brend u svetu u ovoj oblasti, kao što je i Ðokovic prvi u svetu tenisa.

Povezana vest:  Rafael Nadal u polufinalu

Uniklo, ćerka-firma Fast Retailing Co., je najjači brend u Japanu kao i poslovni gigant na globalnom nivou, čiju su opremu nosili japanski atletičari na Olimpijskim igrama 1988, 2002 i 2004. Oni imaju 92 prodavnice u Tokiju i 840 sirom Japana, kao i 200 prodavnica u svetu. Najekskluzivnija je ona na Petoj aveniji u Nju Jorku koja se prostire na preko 8.000 kvadratnih metara.

Povezana vest:  Đoković se povukao i sa turnira u Dohi

Njihovi najveći konkurenti su H&M i Zara, što je dokaz da se firma okrenula proizvodnji kežual odeće, a da je i istovremeno posvećena proizvodnji kvalitetne sportske opreme i inovacijama u tehnologiji i tekstilnoj industriji. Uniklo je sponzorisao japanskog vrhunskog igrača Keja Nišikorija i bez sumnje će postati još poznatiji u svetu sa zvezdom kao što je Novak Ðoković.

Povezana vest:  Francuski Ekip žestoko po Đokoviću: ÐOKOVID-19