Vaterpolo savez je danas potpisao ugovor sa izuzetno jakim igračem koji će omogućiti miran rad u naredne dve godine. Partner trofejne organizacije, generalni sponzor, je postao LIDL Srbija a svečani čin potpisivanja je bio u Promenadi.

Svečanost su uveličali olimpijski šampioni Duško Pijetlović, Milan Aleksić, Strahinja Rašović, Sava Ranđelović i Stefan Mitrović koji je bio i u ulozi potpredsednika saveza.

U sjajnoj atmosferi Dejan Savić je istakao da ga više ne prepoznaju kao selektora već kao „onog debelog iz LIDLA“, Dragan Čigoja,generalni direktor kompanije LIDL Srbija je dodao da je ovo novi vid rada renomirane ustanove i da je izabran pravi partner a predsednik VSS Viktor Jelenić nije krio ponos što su razgovori rezultirali ugovorom o generalnom sponzorstvu kakav savez do sada nije imao.

– Nadam se da ćemo opravdati vaša očekivanja – rekao je Viktor Jelenić koji je kasnije predao poklon kapicu direktoru Čigoji.

Povezana vest:  Partizan poveo s 1:0 protiv Crvene zvezde

Po završetku svečanog potpisivanja ugovora, izdato je saopštenje koje prenosimo u celini:

Lidl Srbija i Vaterpolo savez Srbije potpisali su danas ugovor kojim ovaj savremeni diskont postaje generalni sponzor vaterpolo reprezentacije Srbije. Pored svojevrsne podrške domaće privrede i lokalne zajednice, kompanija Lidl Srbija će kroz pomenuto sponzorstvo u naredne dve godine podržavati i domaće sportiste u pohodu ka novim titulama.

„Različitim aktivnostima podržavamo ono što je autentično i odslikava kvalitete Srbije, pa je partnerstvo sa vaterpolistima naš prirodni izbor. Pored toga što su najtrofejniji ekipni sport, njihovi nastupi promovišu dodatne vrednosti, stvaraju osećaj jedinstva i ponosa, i zbog toga  želimo da pomognemo da se ovaj sport približi što većem broju ljudi, posebno mladima“, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.

Foto: Amir Hamzagić/ATA Images

Tokom ugovornog perioda, do kraja 2023. godine, Lidl će biti generalni sponzor svih nastupa muške i ženske A reprezentacije.

Povezana vest:  Vaterpolistima isplaćeno po 20.000 evra za zlato na EP

„Ovo je veoma važan dan za Vaterpolo savez Srbije. Prvi put u našoj trofejnog istoriji dobili smo Generalnog sponzora ove veličine i značaja, a podrška koju nam je Lidl pružio predstavlja veliku sigurnost i dodatni podstrek da u budućnosti ostvarujemo rezultate koje javnost očekuje od nas“, izjavio je Viktor Jelenić, predsednik Vaterpolo saveza Srbije.

Srpski vaterpolisti su najodlikovani sportisti u ovom milenijumu, budući da su od 2000. godine, osvojili čak 22 medalje. Jedan od onih koji su pokrenuli ovaj trijumfalni pohod i ponosni vlasnik čak 15 medalja u ulozi trenera je selektor muške reprezentacije, Dejan Savić.

„Ova saradnja pokazala je dve stvari. Prvu – da je Vaterpolo savez Srbije konačno dobio ogromnu pažnju i podršku kakvu svojim rezultatima zaslužuje i drugu – da je kompanija Lidl Srbija, po mom mišljenju, ovim sponzorstvom potvrdila da u svom strateškom poslovanju i biranju partnera ne pravi greške“, napomenuo je Savić.

Povezana vest:  EP 2016, Savić: Nismo bili na očekivanom nivou

Generalnim sponzorstvom Vaterpolo saveza Srbije i svih reprezentacija, Lidl Srbija ulaže u razvoj nacionalnog sporta sa ciljem da pomogne najboljim srpskim sportistima da ispune svoj puni potencijal i postignu vrhunske rezultate u predstojećim sezonama i podstiče navijače srpske reprezentacije da na predstojećim takmičenjima svim srcem budu uz „delfine“ na putu do novih trofeja.

Potvrda Lidlove posvećenosti srpskom tržištu je i postojanje linije proizvoda pod brendom „S ljubavlju, domaće“, koja se sastoji od proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Od prošle godine, oko 80 proizvoda ovog brenda mogu se pronaći u više od 60 Lidl prodavnica širom Srbije. Ponuda „S ljubavlju, domaće“ deo je stalnog asortimana, a cilj je da se vremenom razvijaju i dodaju novi proizvodi i dobavljači.

Foto: Amir Hamzagić/ATA Images