U prijatnom ambijentu hotela „Zepter“ predstavljena je knjiga „Kletva“, dvanaesti roman Lagunine bestseler autorke Jelene Bačić Alimpić, čije su knjige prodate u neverovatnim tiražima. U romanu „Kletva“ autorka uzbudljivo i nadahnuto ispisuje emotivnu i snažnu priču o neizmernoj ljubavi, hrabrosti i odanosti. U središtu radnje je hrabra mlada žena koja se tokom Drugog svetskog rata odupire neprijatelju i nepravdi.

Te večeri uz Jelenu Bačić Alimpić bili su i urednica Jasmina Radojičić i direktor Lagune Dejan Papić, ne samo kao glavni saradnici već i kao prijatelji i podrška.

Urednica Jasmina Radojičić, koja sa Jelenom već godinama sarađuje, istakla je da autorka svakim novim romanom prevaziđe sebe, pa je tako bilo i ovoga puta.

„’Kletva’ je po mnogo čemu drugačija knjiga, iako su teme kojima se Jelena u njoj bavi ’njene’ teme – pre svega ljubav i ženska solidarnost. Ali čini mi se da je ovde još nešto mnogo važno došlo do izražaja, a to je organizovanje žena u teškim situacijama. ’Kletva’ je ratna priča, a sa druge strane predstavlja i osnaživanje u punom smislu. Dakle, jake junakinje koje odolevaju svim nevoljama. Nadam se da je ovo bila samo još jedna u nizu knjiga na kojima sam radila sa Jelenom i da će ih biti još mnogo.“

Povezana vest:  Humanitarno veče Akademije Edukativa u Gvarneriusu

Dejan Papić, direktor Lagune, rekao je da je odgovor na pitanje u čemu je tajna specifičnog i čvrstog odnosa između Jelene i njene čitalačke publike i više nego jednostavan – čitaoci su u Jeleni prepoznali autora koji im pruža upravo onaj emotivni doživljaj koji ona sama prolazi dok piše knjige.

„Mi insajderski znamo koliko je njoj teško da piše, koliko tokom pisanja ima emotivnih bolova, koliko ima suza. Ali to se kasnije prepoznaje u knjizi, čitaoci to osete, to ne može da im se podvali. Kad je nešto iskreno, to se vidi i to je ono što je u stvari reklama za Jelenine knjige – preporuka od usta do usta. Neki su pomišljali da je tajna Jeleninog uspeha njena prethodna karijera na televiziji, ali njoj je to bio kamen oko vrata, nešto što ju je sputavalo da razvije spisateljsku karijeru. Ljudi su u početku sa skepsom prihvatali činjenicu da je Jelena punokrvni pisac, a kad to kažem, to znači da ona ima talenta za pisanje, da je neko ko puno radi na sebi, unapređuje se iz knjige u knjigu, planski radi sve što radi i za nju nema mnogo odmora – kad napiše jednu knjigu, već kreće u rad na drugoj. Ali to nisu knjige koje se pišu kao na pokretnoj traci. Svaka ima svoju tematiku, svoj vremenski i prostorni okvir i nijedna ne liči na onu prethodnu, što je redak fenomen ne samo kod nas nego i u svetu“, rekao je direktor Lagune, otkrivši da mu se u romanu „Kletva“ najviše dopalo što je Jelena radnju vratila u Srbiju, pa više u centru pažnje nisu likovi sa kojima čitaoci na ovim prostorima ne mogu da se poistovete u punoj meri, već ovdašnji ljudi, tematika i ovdašnje emocije. „Jelena je upoznala svoje čitaoce sa time šta sve može da se proživi u jednoj knjizi kao što je ’Ringišpil’, koju ljudi i dalje smatraju njenom najboljom knjigom. ’Kletva’ joj je negde na tragu i zaista mislim da će privući i neke nove generacije čitalaca koje će se onda vraćati kroz svih dvanaest divnih knjiga.“

Povezana vest:  Fake boutique, Cyril Le Van – izložba u KC grad

„Malo je reći da sam presrećna“, rekla je na početku svog obraćanja autorka Jelena Bačić Alimpić. „U svojim knjigama zaista se trudim da vrline koje inače poštujem kod ljudi prenesem na svoje likove i priču kao poruku čitaocima. Fenomenalne su reakcije na ’Kletvu’. Očigledno je da čitaoci više vole da sam ’njihova’, da radnju smestim na ove prostore“, istakla je Jelena i na kraju zahvalila Laguni na godinama podrške.

Povezana vest:  „Umetnost je naš posao“ Milene Trobozić Garfild u prodaji

Nakon oficijelnog dela usledilo je potpisivanje knjige i uživanje u odličnoj muzici, koju je izvela Maja Varenika u pratnji klavijaturiste Nikole Pobora.

Promociju romana „Kletva“ podržala je i kompanija Sarantis sa brendovima Benetton i Antonio Banderas, kao i kompanija Zepter, koja je organizovala nagradnu igru i goste promocije obradovala vrednim nagradama – prečišćivačem vazduha MyIon i naočarima za sunce Hyperlight Eyewear.