U godini kada proslavlja dve decenije poslovanja, dm drogerie markt kreirao je nove pogodnosti za kupce, nastavljajući niz inovativnih praksi na tržištu. Glavna novina biće popusti na osnovu ostvarenog praga kupovine u dm drogerijama ili na aplikaciji Moj dm, uz dodatne asortimanske, polumesečne i specijalne kupone, razna iznenađenja i funkcionalnosti.

Nove funkcionalnosti aplikacije Moj dm donose mogućnost ostvarenja dodatnih ušteda, što se odnosi i na celokupan asortiman. Bilo da kupovinu obavljaju u drogeriji ili online, neophodno je da kupci imaju aktivan korisnički nalog na aplikaciji Moj dm kako bi ostvarili mnogobrojne benefite. Korišćenje aplikacije omogućava im da svakom kupovinom budu bliži novim pogodnostima koje mogu da obezbede do kraja aprila 2025. godine.

Povezana vest:  Posle utakmice Brazil – Holandija uhapšena Paris Hilton

Ostvareni iznosi kupovine svakog korisnika aplikacije evidentiraju se, što kupcima omogućava da prelaze na različite nivoe, pri čemu dobijaju ili popuste na ceo asortiman ili kupone brendova s popustom na određene proizvode ili specijalne kupone na određene proizvode. Osim ovih pogodnosti koje omogućavaju veću štednju u većim kupovinama, kupcima će na raspolaganju biti i brojni drugi kuponi i posebne pogodnosti.

„Kao dugogodišnji trendseter na tržištu, vredno sprovodimo inovacije najrazličitijeg tipa, a ovaj poduhvat stiže upravo u godini velikog jubileja kada smo rešili da posebno nagradimo lojalnost kupaca. Naše drogerije već dve decenije važe za omiljeno mesto kupovine za naše brojne sugrađane i zato ćemo u godinama pred nama ostati privrženi misiji da unapređujemo dm svet. Stoga kupci mogu očekivati da će dm nastaviti da sprovodi razne trendove i koncepte koji transformišu način kupovine na našem tržištu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Povezana vest:  Adecco Srbija i Fondacija Novaka Đokovića pomažu deci iz ugroženih sredina

Kada je reč o uslovima ostvarenja ovih pogodnosti, potrebno je da kupac na kasi skenira svoju digitalnu karticu kupca sa aplikacije kako bi evidentirao potrošeni iznos, dok se u online kupovini ostvareni račun automatski upisuje na korisnički nalog.

Osim uštede, aplikacija Moj dm pruža ekskluzivne ponude i funkcionalnosti, poput pronalaženja prodavnica u neposrednoj blizini kupca, provere dostupnosti proizvoda, edukacije o različitim kategorijama proizvoda i slično. Jedna od poslednjih inovacija jeste i format dmLIVE, dostupan samo na aplikaciji, a koji korisnicima naloga takođe pomaže da osvoje znatne popuste i poklone, ujedno slušajući zanimljive teme.

Povezana vest:  Žene svih veličina ponosne na sebe - u kupaćim kostimima!

Novi sistem pogodnosti u vidu kupona donosi dodatnu vrednost svim kupcima. Osim što podstiče štednju, ovaj novitet potvrđuje posvećenost dm drogerie markt kontinuiranom pružanju celokupnog iskustva vernim kupcima i nagrađuje ih za njihovu lojalnost.