Nova advertajzing kampanja italijanskog premium brenda Cesare Paciotti predstavlja ekspresivni kod DNK brenda uz savremenu estetiku koja flertuje sa intimnošću mladog para. Glavni protagonisti, Mathilde Brandi i David Trulik, su fotografisani u polupraznom pariskom saloncu gde je senazualna i intimna svakodnevica začinjena romantikom.

I dalje čvrsto povezan za odnos muškarca i žene, Cesare Paciotti redefiniše identitet brenda portretišući savremenu seksualnost. U prvom planu više nije ispolirani glamur, uštogljenost, osvajački poriv. Strast između para je satkana od dvosmislenog saučesništva, razumevanja i nežnosti. Atipično mesto za ljubav uz nagoveštaj golotinje ostavlja prostor za imaginaciju slikajući stanje neodređenosti gde čak i sadašnjost kao da beži objektivu fotografa Sean i Seng, koji su radili pod art direkcijom Marco Braga i Giuliano Federico.

Povezana vest:  Predstavljamo vam Nivea maske za čišćenje lica

“Seksualnost više ne implicira provokaciju – ona oslobađa, posebno zbog toga što mlađe generacije danas imaju mnogo normalniji odnos sa svojom seksualnošću. Moglo bi se reći da je nekadašnja sila provokacije postala sila izražavanja”, komentarisao Cesare Paciotti.

Art Direction: Marco Braga e Giuliano Federico

Photography: Sean e Seng

Styling: Margherita Moro

Hair: Damien Boissinot

Povezana vest:  SAVRŠENSTVO JE DOSADNO VODI SE GREŠKOM!!!

Make up: Petros Petrohilos

Models: Mathilde Brandi, David Trulik