GUESS, globalni lifestyle brend poznat po kultnim advertajzing kampanjama i postavljanju trendova kada je denim u pitanju, upario se sa američkom #1 diskografskom etiketom Republic Records kako bi stvorio GUESS Music.

Prvi GUESS Music projekat predstavljen u ponedeljak imao je svoju 24-časovnu premijeru na sajtu GUESS.com a reč je o mladoj umetnici Ariani Grande i spotu za njenu pesmu “Side to Side” nastalom u saradnji sa  Nicki Minaj, a koju su izvele na nedavno održanoj dodeli MTV nagrada. Ariana je za ovu priliku nosila modele iz nove GUESS athletic linije koja će u srpskim radnjama biti dostupna od proleća iduće godine.

Povezana vest:  IKEA unosi vesele boje u sivu jesen s četiri nove kolekcije

GUESS Music je visoko energetska platforma koja je udružila dve moćne industrijske kuće kako bi spojila svet mode i muzike. GUESS Music će predstavljati etablirane umetnike iz diskografske kuće Republic records ali i mlade talente koji će zajedno sa dizajnerima GUESS-a osmišljavati atraktivne kreacije.