Uspešnim poslovanjem i u protekloj poslovnoj godini (1.10.2015 – 30.09.2016) dm drogerie markt u Srbiji već četvrtu godinu zaredom, uprkos stagnaciji tržišta, beleži izvanredan dvocifreni rast od 21,26% – na preko 7 milijardi dinara.

Mreža je značajno proširena u prethodnoj godini, tako da dm drogerie markt Srbija trenutno pokriva 23 grada u Srbiji, sa 73 prodajna objekta. U ovoj poslovnoj godini, kompanija je otvorila 91 radno mesto, čime je ukupan broj zaposlenih dostigao 599.

Istovremeno je u Srbiji 788,5 miliona dinara investirano u opremanje novih i modernizaciju postojećih prodajnih objekata, kao i Centrale, Centralnog magacina i IT infrastrukture. I u narednoj poslovnoj godini dm drogerie markt u Srbiji nastavlja sa dinamičnim ulaganjem i planiranim investicijama u vrednosti  od 734 miliona dianra..

Na nivou cele grupe, dm drogerie markt u Evropi ostvario je rekordan promet od 9,7 milijardi EUR, uz razvoj prometa od 7 % u odnosu na proteklu poslovnu godinu, čime je dokazao da je vodeći  drogerijski lanac na evropskom tržištu. Grupa dm drogerie markt u Evropi trenutno posluje u 12 zemalja Evrope, sa mrežom od  3.349  prodajnih objekata i 56.537 zaposlenih. U novoj poslovnoj godini, u pripremi je ulazak na italijansko tržište.

Uvek okrenuti potrebama kupaca

Sa ponudom od preko 13.000 proizvoda u asortimanu, dm drogerie markt etablirao se na tržištu kao mesto kupovine kvalitetnih proizvoda po povoljnim cenama. Kompanija dm drogerie markt u svom asortimanu nudi preko 3.000 proizvoda i 23 dm robne marke iz segmenta lepote, prirodne kozmetike, lične higijene, proizvoda za domaćinstvo i negu beba, pa sve do proizvoda organske hrane, kao i hrane za kućne ljubimce izuzetnog nemačkog kvaliteta. To dm drogerie markt svrstava u najvećeg ponuđača proizvoda robne marke iz segmenta ne prehrane na tržištu Srbije. Poseban akcenat se stavlja na raznovrsni asortiman od preko 400 proizvoda organske hrane, što dm drogerie markt svrstava u jednog od najvećih ponuđača organske hrane na tržištu.

Povezana vest:  GRAZIA Shopping Night u Rajićeva Shopping Centru

„Stalno nastojimo da pratimo i reagujemo na potrebe naših kupaca, kako bismo im omogućili ponudu kompetentnog asortimana, kao i kvalitetnu uslugu i što prijatniju atmosferu u prodajnim objektima, a u prilog tome govori i preko 8  miliona obavljenih kupovina u protekloj poslovnoj godini”, istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktor dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

U godini za nama, objavljen je prvi broj besplatnog dm life style magazina – active beauty, koji se bavi aktuelnim trendovima i modernim načinom življenja, a koji je kupcima dostupan u svim dm prodajnim objektima.

Za brz digitalni pristup svim informacijama o popustima, novitetima i ostalim aktivnostima, dm je u sve prodajne objekte, kao posebnu pogodnost, dodatno uveo besplatan wi-fi za sve kupce.

Povezana vest:  Pripreme za Beogradski maraton u Školi trčanja

Stalno usavršavanje zaposlenih

dm drogerie markt  nastavlja sa tradicijom stalnog usavršavanja i razvoja svojih zaposlenih kroz različite obuke, seminare i kurseve.
Tokom protekle poslovne godine, sprovedena je i anketa analize zadovoljstva zaposlenih na nivou koncerna, u kojoj je 88% zaposlenih u Srbiji dm drogerie markt kao poslodavca ocenilo veoma visokom pozitivnom ocenom.

Preuređenje dm prodajnih objekata i proširenje asortimanske ponude

U skladu sa stalnim razvojem asortimana i potrebama kupaca, krajem 2015. godine preuređeni su svi dm prodajni objekti.

Sa željom da kupcima omogući još bolji izbor visokokvalitetnih i posebnih proizvoda, kompanija dm drogerie markt proširila je asortimansku ponudu proizvoda za profesionalnu negu kose, negu osetljive kože lica i tela, kao i organske hrane. Poseban fokus stavljamo na brend dm marke dm Bio, kao najdinamičniji brend organske hrane na tržištu Srbije.

Društvena odgovornost

U protekloj poslovnoj godini, kompanija dm drogerie markt je kroz različite projekte donirala preko 6 miliona dinara.

Zajedno jedni za druge

dm drogerie markt kao kompanija sa visokom društvenom odgovornošću, pokrenula je inicijativu „Zajedno jedni za druge” u okviru koje su prikupljani predlozi ustanova u Srbiji kojima je pomoć neophodna. Od svakog prodatog proizvoda od 01. juna do 31. avgusta 2016. godine, odvajan je 1 RSD za humanitarne svrhe, a žiri sastavljen od zaposlenih dm-a, kao i eksternih saradnika, odabrao je od 74 prijavljena projekta 14 koji su do kraja septembra i realizovani.

Povezana vest:  Slatki recept za još slađi poklon

Poklon-paket pelena svakoj trećoj novorođenoj bebi u Srbiji

Poseban ponos kompanije predstavlja babybonus, kao program lojalnosti u okviru kojeg je prijavljeno preko 36% novorođenih beba u Srbiji. U sklopu programa, svim prijavljenim bebama uzrasta do 6 meseci, dm drogerie markt poklanja paket besplatnih pelena i sredstava za negu, kao i brojne vaučere sa pogodnostima.U program se mogu prijaviti sve bebe uzrasta do dve godine, rođene na teritoriji Republike Srbije.

Trajna torba za ceo život!

U nastavku kampanje „Bolje torba u ruci nego kesa na grani”, dm drogerie markt aktivno radi na smanjenju potrošnje plastičnih kesa u svakodnevnoj kupovini, što se dodatno podstiče trajnim ekološkim rešenjem – dm pamučnom torbom, koju kupci besplatno mogu zameniti novom ukoliko se ošteti ili pocepa, kako bi se smanjenjem upotrebe plastičnih kesa u velikoj meri očuvao ekosistem.