Etihad ervejz je predstavio novu kolekciju setova za ličnu negu namenjenu putnicima biznis klase koji su inspirisani poznatim gradovima širom globalne mreže destinacija avio-kompanije. Nova linija se nadovezuje na saradnju avio-kompanije sa „Luks siti gajds“ (LUXE City Guides), poznatim izdavačem neobičnih vodiča za iskusne putnike, i londonskim brendom proizvoda za ličnu negu Skaramuš i Fandango (Scaramouche + Fandango).

Jedinstvena saradnja, koja je započeta u oktobru 2015. godine, gostima Etihad ervejza nudi modernu kolekciju proizvoda koja pruža vrhunski komfor i uspostavlja vezu sa kulturom destinacija kojim je inspirisana.

Pet gradova kojim je nova kolekcija inspirisana su Njujork, Sao Paulo, Rim, Melburn i Bangkok, dok je postojeći komplet Abu Dabi osvežen novim dizajnom i sada sadrži i vodič za posetioce ovog grada. Dizajn je specijalno za Etihad ervejz kreirao „Luks siti gajds“. Svaka varijanta kompleta sadrži specijalni vodič za grad koji predstavlja, pružajući izbor najboljih hotela, restorana, spa salona, barova, butika i mogućnosti za šoping, kao i drugih pratećih usluga.

Povezana vest:  Hailey Baldwin & Emma Stern zaštitna lica jesenje kampanje brenda GUESS

Kejlum Lejming (Calum Laming), potpredsednik Etihad ervejza za iskustvo gostiju, je izjavio: „Partnerstva sa naprednim i inovativnim mladim brendovima kao što su ‘Luks siti gajds’ i ‘Skaramuš i Fandango’ su se pokazala veoma popularnim. Luksuzni kompleti, kolekcija vodiča i funkcionalne torbe upotpunjuju iskustvo biznis klase, dajući više boje, karaktera i inovativnosti našoj ponudi.“

Dizajn setova za ličnu negu je pre svega inspirisan arhitekturom ovih gradova. Set Abu Dabi je inspirisan složenim mozaicima velike džamije Šeika Zajeda, a set koji predstavlja Njujork mrežolikim spletom ulica, avenija i prepoznatljivim žutim taksi vozilima. Koloseum i stare kamena zdanja su inspirisali komplet Rim; komplet Bangkok predstavlja dekorativne hramove; komplet Melburn se ugleda na građevine iz 19. veka, reku Jara i obalu; a set Sao Paolo odražava poznate šare na trotoarima ovog komercijalnog centra i nacionalne boje Brazila.

Povezana vest:  Željko Joksimović dobio 15 miliona aplauza na "Laško izazovu"

Komplet proizvoda Skaramuš i Fandango se sastoji iz luksuzne hidratantne kreme za lice obogaćene vitaminom E, antioksidansima i esencijalnim uljima kojim se savladava umor i niska vlažnost u kabini. Trigliceridi i esencijalna ulja uravnotežuju prirodnu vlažnost kože. Balsam od meda i ši butera, obogaćen vitaminom E, služi za hidrataciju usana.

Novi setovi takođe imaju i paket za spavanje koji sadrži čarape i masku za oči, pribor za negu zuba i čepove za uši.

Povezana vest:  Marx je lansirao novu kolekciju s posebnom porukom: DARE TO ACT.

Etihad ervejz je za kolekciju kompleta za ličnu negu namenjenih putnicima biznis klase je ove godine dobio Zlatni pečat izvrsnosti (Gold Seal for Excellence) na dodeli Travelplus nagrada.