Kampanja ,,Čik prestani da se zabavljaš’’ osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za Plazma Mini-Mini kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu, najprestižnijem svetskom priznanju za efektivnost u marketingu, proglašeni su 15. juna u hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50. rođendan omiljenog domaćeg brenda.

Povezana vest:  Novogodišnja zabava i popusti u Delta Cityju

,, Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmladjuju brend i otvaraju vrata mladjoj ciljnoj grupi – tinejdžerima.’’ istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.

Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Povezana vest:  Mladi u Srbiji vole da piju kafu