Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru multnacionalne kompanije PepsiCo, i PR agencija Chapter 4, plasirale su se s projektom za brend Chipsy u finale za prestižnu evropsku nagradu “Excellence Awards” za najveća dostignuća u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću.

Kampanja brenda Chipsy „Svaki dan ima bolju ukus uz osmeh“ koju je agencija Chapter 4 realizovala za potrebe klijenta, istakla se u konkurenciji od preko 2.000 vrhunskih PR projekata  najvećih svetskih kompanija. Istovremeno ovo je jedini projekat iz Srbije koji je uspeo da se plasira u finale za ovu prestižnu nagradu.

„Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ predstavlja jedinstveni primer brend kampanje koja je upotrebljena u svrhu ostvarenja društveno-odgovornog cilja kompanije kroz koju je opremljeno devet studentskih domova za preko 8.000 studenata širom Srbije i Bosne i Hercegovine. Projekat je realizovan uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, kao i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade kantona Sarajevo i Ministarstva prosvete i kulture Republike Srpske.

Povezana vest:  Bobbi Brown Crushed tečni ruž za usne koji morate imati ovog proleća

Chipsy kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ je za nas i naše potrošače obeležila 2017. godinu. Kao i kada je reč o drugim projektima vodili smo se principima „Poslovanja sa svrhom“ i nastojali da ostavimo pozitivan trag u zajednici u kojoj poslujemo. Zbog toga nam je neizmerno zadovoljstvo što je kvalitet i doprinos ovog projekta prepoznat i u međunarodnim okvirima i što može da konkuriše najboljim radovima iz cele Evrope. Sa istim ambicijama nastavljamo i u budućnosti, jer čvrsto verujemo da čineći dobro, radimo dobro“ izjavila  je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija kompanije PepsiCo Zapadni Balkan.

Povezana vest:  Kompanija Nestlé održala panel diskusiju o povećanju zapošljivosti mladih

Interesovanje koje su platforma posvećena osmesima i kampanja  opremanja studentskih domova  izazvale u medijima  i javnosti dokaz je da smo uspeli u našoj nameri da dopremo do što većeg broja ljudi i podignemo svest o važnosti obrazovanja i ulaganja u mlade. Izuzetno smo ponosni što je naš rad vrednovan od strane najuglednijih evropskih stručnjaka u oblasti komunikacija”,  izjavila je Tamara Bekčić, direktora PR agencije Chapter 4 u Srbiji.

Povezana vest:  Delez Srbija počinje novi ciklus programa za mlade talente

„Excellence Awards“ predstavlja najznačajnije priznanje u oblasti komunikacija koje se dodeljuje najboljim PR projektima na pet kontinenata. Ovogodišnja konkurencija na kontinentu Evrope bila je izuzetno jaka, sa 2.000 prijavljenih projekata, od kojih je samo Chipsy „Svaki dan ima bolju ukus uz osmeh“ predstavnik Srbije koji je uspeo da se plasira u finale, rame uz rame sa najvećim svetskim kompanijama, agencijama i brendovima.

Svečana ceremonija dodele nagrada EEA ove godine se održava u Hamburgu, u Nemačkoj.