Leto je jedna od prvih asocijacija na brojne muzičke festivale i odličan provod koji očekuje ljubitelje različitih muzičkih žanrova. Upravo time inspirisan, Heineken® je u okviru kampanje „Live your music“ lansirao novu, limitiranu seriju limenki koje krase nazivi TECHNO, ROCK, RNB i POP.

Osim ovog kreativnog rešenja limenki kroz koje će svako moći da se poveže sa svojim omiljenim žanrom, Heineken®  je realizovao i saradnju sa domaćim brendom „Superkul“ koji je za ovu priliku kreirao unikatne (T)HE majice koje će biti nezaobilazni modni „must have“ za predstojeću festivalsku sezonu.

Povezana vest:  mts korisnici vlasnici novih iPhone 7 modela

(T)HE majica je kreacija dva grafička dizajnera, Aleksandra Ivanovića i Miloša Kneževića, tvoraca brenda „Superkul“, koji su zajedno sa Heineken® timom osmislili jedinstveni dizajn inspirisan muzikom. „Kreiranje ove majice je bio veliki izazov za nas jer smo želeli da budemo autentični, zabavni, a ujedno i da osvojimo srca posetilaca brojnih festivala i žurki. Jedva čekamo da vidimo kako klaberi uživaju u letnjim ritmovima baš u ovim majicama koje će biti sastavni deo stvaranja njihovih uspomena za ceo život“ – istakao je ovaj dvojac i dodao da su u proizvodnji majica korišćene ekološke boje formirane na vodenoj bazi, bez upotrebe razređivača i drugih štetnih sastojaka.

Povezana vest:  Obnovljeni teren u Bačkoj Palanci poneo ime Milana Mačvana

Međutim, to nije sve… tokom narednog perioda, fanovi klabinga imaće priliku da učestvuju u kreativnom konkursu „Live your music“ u okviru koga će pokazati kako žive svoju muziku inspirisani novim Heineken® limenkama i (T)HE majicom. Naravno, najsrećnije očekuju sjajne nagrade poput ulaznica za VIP zonu na festivalima Exit i Love fest.

„Heineken deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Muzika nas pokreće kako u životu, tako i u poslu, i upravo tu strast želimo da prenesemo ka svim našim potrošačima. Bez obzira na omiljeni žanr, podelite svoj ritam uz pomoć novih limenki i (T)HE majice i budite deo predstojeće letnje festivalske sezone“ – istakla je Tijana Kraković, Heineken® brend menadžerka.

Povezana vest:  FABIO CANNAVARO ponovo zaštitno lice brenda LIU JO UOMO