igra u tami poklon

Ovacije za glumce na premijeri filma „Igra u tami“

Novi domaći film „Igra u tami“, po drami i scenariju Đorđa Milosavljevića, u režiji Juga Radivojevića, premijerno je prikazan večeras u Sava centru.
Mnogobrojna publika ovacijama je pozdravila u prvom redu glumce – Vuka Kostića, koji je bio i producent, Viktora Savića, Tamaru Dragićević, Igora Damnjanovića, a lep aplauz dobili su i autori i drugi članovi ekipe.
U glumačkoj podeli su i Borka Tomović, Vladica Milosavljević, Nenad Nenadović, Miodrag Radonjić i Srđan Maletić.
Direktor fotografije je Miloš Kodemo, montažer Aleksandar Panov, scenograf Aleksandar Denić, kostimograf Jelena Stokuća, kompozitor Ivan Kljajić, koreograf Petar Pjer Rajković.
Ova ljubavna i, po nameri autora, angažovana drama, snimljena je po motivima pripovetke „Aska i vuk“ Ive Andrića. Stil je ciljano dokumentaristički, „hiper-realistički“, kako bi se na najubedljiviji način prikazala jedna autentična priča iz naše stvarnosti.
Zahtevnija publika, međutim, zameriće upravo nedostatak ubedljivosti i motivacije likova u priči o mladiću Vuku (Savić) i devojci Aski (Dragičević). On se, zajedno sa bratom (Kostić) i majkom (Milosavljević) bavi trgovinom ženama.
Kada na prevaru dovede Asku, koja želi da postane igračica, u njihovu kuću, punu alkohola, droge i nasilja, ona svojim plesom i lepotom ipak uspeva da u njemu probudi ljubav, čovečnost, san o estradi i boljem životu.
U filmu ima i duhovitih scena i atraktivnih koreografskih numera, a producent „Inat entertejment“ objavio je i disk sa muzikom iz filma.
Ugledni i vrlo iskusni pozorišni reditelj Radivojević ovim projektom debituje u dugometražnom igranom filmu.
„Igra u tami“ prvobitno je bila predstava iste umetničke ekipe na Večernjoj sceni „Boško Buha“, tako da je i film, osim početne scena dolaska i, na kraju, bekstva, iz kuće, sniman u jednom, zatvorenom prostoru.
Film 12. novembra ulazi na redovni bioskopski repertoar, u distribuciji „Taramaunta“.

Povezana vest:  Održana 30. Jubilarna Pal Zilerij revija (FOTO)

PHOTO: Antonio Ahel/ATAIMAGES