Ljubitelji „lavovskog“ provoda zakoračili u „Novu eru“ sa novim dizajnom Lav flaše
prekrivana_boca_na_Trgu_Niklle_PasicaKompanija Carlsberg Srbija Group predstavila je u petak. 19. februara na Trgu Nikole Pašića novi dizajn Lav flaše. Uz prisustvo brojnih gostiju i predstavnika medija svečano je otkrivena 20 metara visoka maketa nove flaše koja je prethodnih dana bila predmet čuđenja i interesovanja mnogobrojnih građana. Ovom prilikom priređen je i vatromet koji je najavio početak „Nove ere“, kako je kompanija označila »lansiranje« nove Lav flaše. Okupljene zvanice nastavile su proslavu u Dvorani Doma sindikata, a gost koji je pronašao specijalno obeleženu novu Lav bocu, poznati glumac Gordan Kičić, nagrađen je putovanjem u Južnu Afriku sa članovima fudbalske reprezentacije Srbije.

Dobitnik_puta_u_Juznu_Afriku_-_Gordan_KicicIstovremeno makete nove Lav flaše otkrivene su i u Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu i Subotici gde je takođe uz vatromet i muziku poznatih di džejeva promovisan novitet na tržištu piva.

Povezana vest:  Proslava ‘Beefeater – Zauvek London’ je pretvorila centar Beograda u glavnu englesku prestonicu

-Svesni smo činjenice da je samo uz praćenje savremenih trendova u pivarstvu, konstantan trud i neprestano osluškivanje najistančanijih ukusa potrošača naš brend LAV uspeo da se čvrsto pozicionira među najpopularnije brendove u Srbiji. Sa namerom da na što bolji način opravdamo poverenje koje nam je ukazano odlučili smo da za sve ljubitelje piva učinimo nešto potpuno novo. Nakon veoma iscrpnih istraživanja, do sad najopsežnijih na našem tržištu piva, odlučili smo da ljubiteljima piva kod nas, u pravom smislu reči, pružimo sve što se može želeti od piva. Lav pivo u novoj flaši nudi potpuno osveženje i posebno iskustvo konzumiranja piva. Ona je apsolutni novitet na našem tržištu jer su njen oblik, reljef i boja prilagođeni onome što naši potrošači očekuju od LAV-a. Ova specijalno dizajnirana flaša pružiće našim potrošačima nezaboravne momente u konzumaciji piva – istakao je generalni direktor kompanije Aleksandar Radosavljević.

Povezana vest:  PODELI UŽIVANJE UZ NOVE YO D'ORO ČOKO NAPOLITANKE

Nova_Lav_boca_na_Trgu_Nikole_PasicaJedinstvena Lav flaša dizajnirana je nakon opsežnog istraživanja u kojem su ispitani ukusi, navike i preference hiljade muškaraca u Srbiji, a koje je trajalo godinu dana. Na osnovu dobijenih rezultata renomirana britanska agencija ‘Design Bridge“ dizajnirala je potpuno novu flašu. Njen oblik savršeno pristaje u ruci, a boja čuva svežinu omiljenog, dobro poznatog ukusa. Ceo projekat predstavlja vrlo ozbiljna ulaganja kompanije Carlsberg Srbija koja premašuju 10 miliona evra, što je jedna od najvećih investicija u regionu.

Povezana vest:  Kompanija Imlek je predstavila jogurt Fit Beauty sa dodatkom koenzima Q10, vitamina E i kolagena

Svečanom događaju su pored uvaženih predstavnika diplomatskog kora, državnih zvaničnika i vodećih ljudi velikih kompanija koje posluju u Srbiji, prisustvovale i ličnosti iz sveta umetnosti, kulture, medija, mode i sporta. Svečanom dolasku »Nove ere«, uz opuštajuću atmosferu i prijatno druženje, nazdravljali su: Zoran Kesić, Gordan Kičić, Đorđe Kortina, Dalibor Andonov Gru, Bane Trifunović, Ivan Zeljković, Nenad Jezdić, Niggor, i mnogi drugi.