U ponedeljak, 17. aprila zvanično je obznanjeno i potvrđeno da je srpski dugometražni igrani film „Lost Country“ scenariste i reditelja Vladimira Perišića uvršten u program „Nedelja kritike“ (La Semaine de la Critiqie), zvaničan program predstojećeg izdanja neprolazno prestižnog Kanskog filmskog festivala. Filmski centar Srbije (FCS) je u okviru svoje redovne konkursne diamike podržao nastanak i pomenutog filma, a reč je o koprodukciji Srbije, Francuske, Luksemburga i Hrvatske

Dostupan sinopsis otkriva: Srbija, 1996. Tokom studentskih demonstracija protiv Miloševićevog režima, petnaestogodišnji Stefan prolazi kroz sopstvenu revoluciju. Suočava se sa time da je njegova voljena majka portparolka i saučesnica korumpirane vlasti protiv koje ustaju njegovi prijatelji.

Povezana vest:  Džoni Dep producent detektivskog filma

Scenaristi su Vladimir Perišić i Alice Winocour. Direktorke fotografije su Sarah Blum i Louise Botkay. Film se snimao na 16 mm traci. Film je montirao Martial Salomon, za zvuk su zaduženi bili Roman Dymny i Olivier Goinard.

Ključne uloge tumače: Jovan Ginić, Jasna Đuričić, Miodrag Jovanović, Dušan Valentić, Boris Isaković, Lazar Kocić, Ana Simeunović, Marija Škaričić, Pavle Čemerikić.

Producenti su: Omar El Kadi, Nadia Turincev (Easy Riders Films, Francuska), Vladimir Perišić (Trilema, Srbija), Janja Kralj (KinoElektron, Francuska),  koproducenti su: Vincent Quénault i Jeanne Geiben (Red Lion, Lumsemburg) i Ankica Jurić Tilić (Kinorama , Hrvatska). Film je nastao uz podršku: Filmskog centra Srbije, Arte France Cinema, CNC, Luxembourg Film Fund, Hrvatskog audiovizuelnog centra.

Povezana vest:  DISCOVERY CHANNEL STEKAO GLOBALNA PRAVA ZA EMITOVANJE DOKUMENTARCA "RACING EXTINCTION" DOBITNIKA OSKARA LUIA PSIHOJOSA

Perišićev prvenac, film „Obični ljudi“ / „Ordinary People“ iz 2009. godine, svetsku  jepremijeru imao upravo u  programu „Nedelja kritike“ Viđenog Kanskog filmskog festivala te godine.

Nakon studija književnosti na Paris VII, Vladimir Perišić je diplomirao filmsku režiju na La Femis-u. Njegov diplomski film „Dremano oko“ prikazan je u okviru selekcije Kinofondacija na festivalu u Kanu 2003. Prvi igrani film Vladimira Perišića „Ordinary People“ (2009) prikazan je u Kanu u okviru selekcije Nedelja kritike. Sa kratkim filmom „Our Shadows Will“ dao je doprinos kolektivnom filmskom ostvarenju „Mostovi Sarajeva“, prikazanom u okviru oficijalne selekcije Kanskog festivala 2014. „Lost Country“ je njegov drugi igrani film.