Laugh-out-loud

Lol je zastareo, u modi su haha i hehe

Akronim od „laugh out loud“ – LOL na društvenim mrežama se upotrebljava sve manje, a korisnici ga sve češće zamenjuju emotikonima i onomatopejama „haha“ ili „hehe“, pokazalo je istraživanje o e-smejanju, koje su među američkim građanima sproveli zaposleni na Fejsbuku.
Otkriveno je da je čak i onomatopeja „hehe“ češće korišćena od LOL, koji koristi samo 1,9 odsto starijih korisnika, u odnosu na 51,4 odsto koliko ih koristi „haha“, prenose mediji.
Emotikoni se pojavljuju u 33,7 odsto objava, a „hehe“ je na trećem mestu s 13,1 odsto.
Analiza je pokazala da muškarci i žene drugačije pokazuju da im je nešto duhovito, pri čemu muškarci češće koriste onomatopeje „hehe“, „haha“, a žene više vole emotikone, kao i mlađa populacija.
Inače, prijateljima tokom prepiske često šaljemo emotikone, odnosno „smajliće“, kako ih još zovu.
Kad je reč o geografskom području, „haha“ i „hehe“ popularniji su na zapadnoj američkoj obali, emotikoni su najčešći izbor stanovnika srednjeg zapada, a stanovnici južnih američkih država najradije još uvek upotrebljavaju LOL.

Povezana vest:  25 (naučno potvrđenih) načina za sreću