WAM1500 005 ExtreamLookdown Black

Samsung predstavlja tri nova bežična zvučnika iz Wireless Audio 360 kolekcije

Samsung Electronics najavio je tri noviteta u svojoj Wireless Audio 360 seriji bežičnih zvučnika – modele R5, R3 i R1 koji će biti prikazani na sajmu IFA 2015. Ovi omnidirekcioni zvučnici mogu se pohvaliti novim ugrađenim korisničkim interfejsom „dodirni-i-prevuci“ („tap-and-swipe“) i unapređenom Multiroom aplikacijom za pametne telefone, tablete i satove.

R5, R3 i R1 modeli nastavljaju stopama izuzetno dobro prihvaćenih zvučnika R7 i R6 iz iste Samsungove serije Wireless Audio 360 i donose isti visokokvalitetni, uravnoteženi zvuk i vrhunski dizajn zbog koga se lako uklapaju u svaki enterijer.

„Sa ovim dodatnim modelima, donosimo novu vrstu visokokvalitetnog zvuka na tržište, sa dizajnom koji je jednostavan ali ipak prvoklasan i koji donosi intuitivniji korisnički interfejs“, izjavio je Jurak Če, viši potpredsednik divizije ekrana kompanije Samsung Electronics. „R5, R3 i R1 će pomoći Samsungu da utvrdi svoju vodeću poziciju na svetu u industriji audio uređaja za kućnu upotrebu.“

Povezana vest:  Vođa čopora: već šestu godinu zaredom Xerox osvaja prvo mesto u izveštavanju o stanju na tržištu upravljanja uslugama štampanja (MPS) kompanije Quocirca

Modeli R5, R3 i R1 imaju čist i jasan zvuk, a detaljni tonovi srednjeg opsega mogu da ispune bilo koji prostor zahvaljujući zaštićenoj tehnologiji prstenaste zvučne kutije. Takođe, odlikuju se novim opcijama za fizičku kontrolu zvučnika. Potrošači sada mogu da pojačaju ili smanje zvuk, puste ili pauziraju reprodukciju ili odaberu drugačiji izvor muzike, dodirom, brzim pritiskom ili prelaskom prsta preko vrha zvučnika.

Povezana vest:  Kompanija A1 Srbija dobila dva Gold Quill priznanja za najbolje komunikacijske projekte i dve BalCannes nagrade Kompanija A1 Srbija dobitnica je čak dve Gold Quill nagrade koje se dodeljuju najboljim komunikacijskim projektima u svetu. Među 300 prijavljenih radova, IABC - Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, nagradilo je projekte „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje i „Nedelja sajber bezbednosti“ u kategoriji Komunikacija bezbednosti. Kompanija je osvojila i dve BalCannes nagrade za kampanje „Srećna mi NovA1“ i "Seniori – Imam minut". „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ je jedan od događaja koji su obeležili prošlogodišnje leto u Beogradu, budući da se za svaku projekciju tražila karta više. Tokom 48 dana prikazano je isto toliko filmova na krovnoj terasi Doma Vojske u centru Beograda. Ovaj projekat nastavak je dugogodišnje saradnje Jugoslovenske kinoteke i kompanije A1 Srbija na očuvanju filmske baštine digitalnom restauracijom i prikazivanju kultnih filmova domaće kinematografije u vrhunskom kvalitetu slike i zvuka. U digitalnom dobu, kada je veliki deo naših ličnih podataka smešten u virtuelnom svetu, sajber bezbednost je od izuzetne važnosti. Da bi dodatno unapredila znanja i veštine svojih zaposlenih, kompanija A1 je osmislila „Nedelju sajber bezbednosti“ i njom obeležila oktobar, međunarodni mesec informacione bezbednosti. Ovaj interaktivni program ponudio je predavanja, radionice, aktivacije i zabavu, sve u cilju edukacije i jačanja odgovornosti zaposlenih za ličnu i bezbednost kompanije. „Nema bolje i veće potvrde kvaliteta rada, od one koju globalna stručna zajednica prepozna kao izvrsnu, posebno kada nagrađeni projekti oslikavaju vrednosti koje su strateški važne za poslovanje kompanije. Ovo je veliki podstrek da još snažnije nastavimo da negujemo odgovornost kompanije na svim nivoima - prema društvu, zaposlenima, korisnicima i poslovnim partnerima“ - istakao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti, A1 Srbija i A1 Slovenija. Sa do sada osvojene tri Gold Quill nagrade* A1 je i dalje jedina kompanija u Srbiji koja je dobitnik ovog prestižnog priznanja u oblasti korporativnih komunikacija. Još dve nagrade stigle su iz Rovinja. Na velikom regionalnom takmičenju Balcannes, u okviru ovogodišnjih Dana komunikacija, A1 Srbija dobila je srebrnu i bronzanu nagradu za kreativnost. Kampanje „Srećna mi NovA1“ i „Seniori-Imam minut“ jedina su dva nagrađena rada u kategoriji telekomunikacija na ovom takmičenju. Nagrađeni projekat „A1 Kinoteka letnji bioskop“ relizovan je uz podršku agencija Olaf&McAteer, M2Communications, Piper PR i Lava Pop, a kampanje „Srećna mi Nova“ i „Seniori-Imam minut“ zajedno sa agencijom Leo Burnett. *Prva Gold Quill nagrada osvojena je 2021. godine za projekat „Nesebična knjiga“ O Gold quill nagradama Više od 40 godina IABC, Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora dodeljuje projektima iz celog sveta Gold Quill nagradu. Kroz Gold Quill program, stričnjaci u oblasti komunikacija iz celog sveta nagrađuju sve one koji su kroz svoje projekte pokazali inovativnost i posvećenost u oblasti strateških komunikacija. Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, kroz različite radionice i obrazovne ponude, postavlja globalni standard u komunikaciji. O BalCannes nagradama BalCannes je veliko regionalno takmičenje koje okuplja agencije i oglašivače iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije i Slovenije koje prepoznaju kreativost i inovativnost radova. Članovi žirija su predstavnici klijenata, agencija i novinara koji prate struku, a nagrade dodeljuje HURA, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje.

Modeli R5, R3 i R1 povezuju se sa unapređenom aplikacijom Multiroom za telefone i tablete sa Android i iOS operativnim sistemima, čime omogućavaju veoma jednostavno deljenje muzike između svih uređaja povezanih na bežičnu mrežu u svakom kutku doma. Ova aplikacija omogućava korisnicima da lako pronađu i odaberu muziku i da kreiraju spisak pesama, sve sa jednog ekrana.

Samsungova unapređena aplikacija Multiroom sada radi i sa Samsung Gear S uređajem, a moći će da se koristi i sa Samsungovim novim pametnim satovima čiji se izlazak na tržište očekuje, zahvaljujući korisničkom interfejsu koji za rad ne zahteva pametni telefon.

Funcionalnost za pametne satove obuhvata neposrednu kontrolu reprodukcije muzike i jačine zvuka, kao i pretraživanje kroz spiskove pesama i pesme na čekanju za reprodukciju. Korisnici takođe mogu da vide prikaz numere koja se trenutno reprodukuje i da pristupe spisku dostupnih zvučnika, sve to jednostavnim prelaskom prsta preko ekrana pametnog časovnika.

Povezana vest:  Telenor mreža po četvrti put najbolja u Srbiji prema merenju kompanije UMLAUT

Samsung se udružio sa Qobuz, muzičkim servisom na internetu visokog kvaliteta zvuka, kako bi obezbedio pristup njegovom servisu direktne reprodukcije sadržaja visoke rezolucije preko Samsungovih audio uređaja. Ovo partnerstvo dalje potvrđuje Samsungovu posvećenost cilju da potrošačima, na svakom mestu, omogući najbolje moguće iskustvo uživanja u audio sadržajima. Novi modeli će biti dostupni na tržištu SAD i Evrope u poslednjem tromesečju 2015. godine. Više detalja o regionalnoj dostupnosti biće objavljeno u narednim mesecima.